نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Fire Emblem: Three Houses در هفته اول انتشار

در هفته منتهی به ۵ مرداد، بازی Fire Emblem: Three Houses موفق شد با پشت سر گذاشتن رقیب‌هایش در رتبه اول جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که براساس آن، بازی Fire Emblem: Three Houses موفق شده در هفته منتهی به ۵ مرداد در رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. این در حالی است که این هفته بازی Wolfenstein: Youngblood هم منتشر شد اما نسخه جدید فایر امبلم عملکرد بهتری نسبت به آن داشت. البته ولفنشتاین هم شرایط بدی ندارد و کارش را با حضور در رتبه دوم آغاز کرده است. 

انتشار این دو بازی جدید و قرار گرفتن آن‌ها در دو رتبه اول جدول، تغییرات نسبتا زیادی را در آن پدید آورده است. به طوریکه Crash Team Racing Nitro-Fueled، صدرنشین هفته گذشته، این هفته در رتبه سوم قرار گرفته است. در رتبه چهارم شاهد بازی Super Mario Maker 2 هستیم که یک پله سقوط را تجربه کرده است و رتبه پنجم هم متعلق به فیفا 19 است که این بازی هم یک پله سقوط داشته است. 

youngblood

Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order، بازی که در هفته اول انتشارش در جایگاه دوم قرار داشت، این هفته چهار پله سقوط را تجربه کرده و در رتبه شِشُم دیده می‌شود. در رتبه هفتم، شاهد بازگشت شگفتی همیشگی جدول فروش هفتگی انگلستان یعنی GTA V هستیم که با هفت پله صعود، دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته رسیده است. Mario Kart 8 Deluxe با دو پله سقوطی که داشته، در رتبه هشتم دیده می‌شود و رتبه نهم جدول این هفته هم در اختیار F1 2019 است که یک پله سقوط را تجربه کرده است. درنهایت در رتبه دهم جدول این هفته هم بازی Red Dead Redemption 2 با سقوط پنج پله‌ای دیده می‌شود که نکته جالب در مورد آن،‌ قرار گرفتنش در رتبه‌ای بدتر در مقایسه با GTA V است که بازی قدیمی‌تری به‌حساب می‌آید. 

اما تغییرات نسبتا زیاد جدول در این هفته، باعث خروج برخی آثار از جمع ۱۰ بازی پرفروش هم شده است. به طوریکه Call of Duty: Black Ops 4 که هفته پیش با صعود جالب ۲۳ پله‌ای به رتبه هفتم رسیده بود، این هفته در جایگاه سی و دوم دیده می‌شود. Marvel's Spider-Man که آن هم صعود جالب ۱۲ پله‌ای را تجربه کرده بود، این هفته در رتبه بیستم قرار گرفته است و Mortal Kombat 11 هم که هفته پیش در رتبه دهم قرار داشت، این هفته به شکل عجیبی حتی بین ۴۰ بازی پرفروش هم دیده نمی‌شود. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۵ مرداد را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Fire Emblem: Three Housesهفته اول انتشار
۲-Wolfenstein: Youngbloodهفته اول انتشار
۳۱Crash Team Racing Nitro-Fueledاز دست دادن صدر
۴۳Super Mario Maker 2-
۵۴FIFA 19-
۶۲Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order-
۷۱۴GTA Vبازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با صعود ۷ پله‌ای
۸۶Mario Kart 8 Deluxe-
۹۸F1 2019-
۱۰۵Red Dead Redemption 2-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده