نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

کارگردان فیلم «عطر داغ» از مشکلات اکران آن می‌گوید

علی ابراهیمی، کارگردان فیلم سینمایی «عطر داغ» از مشکلات اکران این اثر صحبت کرده است.

فیلم «عطر داغ» قرار بود در ابتدا یکی از فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر باشد. این فیلم سینمایی اما به جشنواره فجر نرسید. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، علی ابراهیمی، کارگردان فیلم «عطر داغ» به تازگی شرحی از وضعیت این فیلم ایرانی برای اکران عمومی آن به دست داده است. وی در رابطه با رفتار اتخاذ شده نسبت به فیلمش به شرح زیر صحبت کرد.

رفتاری که با فیلم من می‌شود دقیقا رفتاری است که با آثار توقیفی می‌شود ولی زمانی که پیگیری می‌کنم پاسخی مبنی بر توقیف فیلم به من داده نمی‌شود.

ابراهیمی در ادامه گفت:

فیلم‌هایی هستند که خیلی زود پس از ساخت اکران می‌شود ولی گویا سازمان سینمایی با فیلم من مشکل دارد که برای اکران آن هیچ کمکی نمی‌کند و اتفاقی برای آن نمی‌افتد. این مساله من را اذیت می‌کند ولی از دست کسی هم کاری ساخته نیست.

عطر داغ

علی ابراهیمی با اشاره به عدم صدور هرگونه اصلاحیه‌ای بر «عطر داغ» گفت:

بدون هیچ اصلاحیه‌ای پروانه نمایش فیلمم را دریافت کردم ولی رفتاری که می‌شود مثل یک سال است که در انتظار اکران مناسب هستیم. در ابتدا قول اکران تیر ماه و پس از آن قول اکران مرداد ماه را دادند که باز هم این اتفاق نیفتاد و نمی‌دانم در نهایت چه سرنوشتی در انتظار «عطر داغ» است.

وی در ادامه از برپایی یک جلسه اکران خصوصی در صورت دریافت مجوز برای اکران عمومی گفت:

پیش از اکران عمومی یک اکران برای منتقدان می‌گذارم که این پرسش ایجاد شود که چرا «عطر داغ» حتی در جشنواره فیلم فجر هم نبوده است؟ فیلم من دغدغه اجتماعی از وضع اقتصادی مردم که در تنگنا هستند، دارد و من احساس میکنم در شرایط حاضر این نقد اجتماعی به مذاق بسیاری از افراد خوش نمی‌آید.

فیلم سینمایی «عطر داغ» به کارگردانی علی ابراهیمی با بازی شهرام حقیقت‌دوست، خاطره اسدی، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان‌افشار، شیوا مکی نیان و سیما تیرانداز ساخته شده است. شهرام حقیقت‌دوست از سال ۱۳۷۶ با فیلم سینمایی «درخت گلابی» به سینما وارد شد. وی تاکنون در فیلم‌هایی مانند «عطش»، «غوغا»، «احضارشدگان»، «کلاشینکف» و سریال «خط قرمز» بازی کرده است. مهرداد صدیقیان، دیگر بازیگر «عطر داغ» در فیلم‌های «مادر قلب اتمی»، «ماجرای نیمروز»، «پنهان»، «سمفونی نهم» و «شماره ۱۷ سهیلا» نقش‌آفرینی کرده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های کارگردان فیلم عطر داغ چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده