نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

سریال The Hitchhiker's Guide to the Galaxy برای شبکه هولو در دست ساخت است

طبق خبرهای منتشر شده، شبکه هولو و ABC در حال همکاری برای ساخت سریال The Hitchhiker's Guide to the Galaxy هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباسی تلویزیونی براساس رمان The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (راهنمای مسافران مجانی کهکشان) در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کارلتون کیوس، سازنده سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) و نویسنده سریال Lost (لاست)، به‌همراه جیسون فوکس، نویسنده فیلم Wonder Woman (زن شگفت‌‌انگیز)، به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی به این پروژه تلویزیونی اضافه شده و این دو وظیفه دارند تا این رمان را به تلویزیون بیاورند. سریال The Hitchhiker's Guide to the Galaxy توسط بخش ABC Signature که زیر مجموعه شبکه ABC است، در دست ساخت است که این بخش وظیفه دارد تا محصولاتی برای شبکه‌های استریم تولید و منتشر کند.

سریال The Hitchhiker's Guide to the Galaxy قرار است از شبکه هولو (Hulu) منتشر شود که مانند شبکه ABC، در حال حاضر بخشی از کمپانی والت دیزنی است و دیزنی در حال گسترش سرمایه‌گذاری خود روی این سرویس استریم است. مجموعه رمان‌های The HGTTG اثر داگلاس آدامز، داستان آرتور دنت را دنبال می‌کند که پس از نابودی زمین، ماجراجویی فضایی برای ایجاد یک بزرگراه فضایی را آغاز کرده است. این مجموعه بیشتر برای شوخ طبعی و طنز متفاوت و منحصربه‌فردش شناخته می‌شود. پیش از این در سال ۲۰۰۵، فیلم The Hitchhiker's Guide to the Galaxy تولید و منتشر شده بود که در این فیلم بازیگرانی چون سم راکول، مارتین فریمن، زویی دشانل، جان مالکوویچ، وارویک دیویس، ادگار رایت و هلن میرن، حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه هولو بیشتر برای ساخت سریال‌های تحسین شده‌ای مثل سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) شناخته می‌شود که در نظر دارد تا محصولات خود را گسترش دهد که علاوه بر سریال‌های اورجینال، سرویس استریم Hulu برخی از شبکه‌ها را نیز پوشش می‌دهد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده