// دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی GTA 5 قرار بود دو بسته‌ی الحاقی تک نفره دریافت کند

پس از موفقیت بخش آنلاین بازی GTA 5، برنامه‌ی استودیو Rockstar برای اضافه کردن دو بسته‌ی الحاقی تک نفره به بازی تغییر کرد.

استودیو Rockstar در نسل گذشته با پشتیبانی عالی از بازی‌های خود سر زبان‌ها افتاد. هر دو بازی GTA 4 و Red Dead Redemption از پشتیبانی فوق‌العاده‌ی پس از انتشار و دریافت بسته‌های الحاقی تک نفره‌ی بی‌نظیر بهره بردند. انتشار بازی Grand Theft Auto V و راه‌اندازی بخش GTA Online و سودآوری کم‌نظیر این بخش، باعث شد که راک استار تمامی برنامه‌های پس از انتشار بخش تک نفره‌ی خود را تغییر دهد.

با وجود اینکه شرکت مادر استودیو Rockstar یعنی Take-Two Interactive هنوز هم به سودآوری این اثر معتقد است، باتوجه‌به موفقیت GTA Online تا به امروز، به نظر نمی‌آید که به این زودی تغییری ایجاد شود. به گزارش Eurogamer، به تازگی جزئياتی در مورد برنامه‌های عملی نشده‌ی راک استار برای بخش تک نفره‌ی بازی GTA 5 منتشر شده است. گویا پس از موفقیت بخش آنلاین، سازندگان تصمیم گرفتند بیشتر روی این بخش تمرکز کنند.

یک بسته‌ی الحاقی به‌خصوص قرار بود ۸۰ تا ۹۰ درصد کل نقشه‌ی بازی را در چنگ خود بگیرد تا بتواند بستر را برای اضافه کردن بخش آخرالزمانی حمله‌ی زامبی‌ها آماده کند؛ حالتی مشابه به بسته‌ی الحاقی بازی Red Dead Redemption با نام Undead Nightmare. همچنین قرار بود يک DLC تک نفره نیز با محوریت Heistها را در محل Diamond Casino and Resort پیاده شود که البته این بخش به تازگی برای بازیکنان GTA Online در دسترس قرار گرفته شد.

هر دو بسته‌ی الحاقی ذکر شده برای بازیکنان بسیار سرگرم کننده به نظر می‌رسد اما باتوجه‌به سودآوری بخش آنلاین بازی GTA 5، تمرکز کردن بر پشتیبانی از این بخش بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

به نظر می‌ر‌سد که راک استار این مدل را برای تمامی بازی‌های خود در پیش گرفته است. چندی پیش، شایعاتی در مورد اضافه شدن یک بسته‌ی الحاقی تک نفره با تمرکز بر موجودات فضایی برای بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد که اندکی بعد نیز این شایعات دروغ از آب درآمد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده