// دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تمامی کاراکترهای Watch Dogs Legion قابل ارتقا هستند

کلینت هاکینگ، کارگردان خلاق بازی Watch Dogs Legion، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که تمامی اعضای تیم DedSec در این بازی پیشرفت مخصوص به خودشان را دارند.

بازی Watch Dogs Legion، بازیکنان را در نقش کاراکترهایی قرار می‌دهد که می‌خواهند لندن را نجات بدهند. درواقع شما نقش اعضای گروه DedSec را برعهده می‌گیرید. شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده بازی واچ داگز لیجن، اعلام کرده است که تمامی شخصیت‌هایی را که وارد تیم خود می‌کنید، روی گیم‌پلی بازی تاثیر گذار هستند. به‌عبارتی اگر هدایت شخصیتی را داشته باشید که در طول بازی بمیرد، دیگر نمی‌توانید آن را زنده کنید و از گروه شما برای همیشه حذف می‌شود.

دراین‌میان سوال مهمی وجود دارد که آیا شخصیت‌های بازی نوار پیشرفت مخصوص‌به خودشان را دارند؟ طبق جدیدترین اخبار بازی، کلینت هاکینگ، کارگردان خلاق Watch Dogs Legion به‌تازگی مصاحبه‌ای را انجام داده است که در جریان آن در مورد پیشرفت اعضای تیم DedSec سخن گفته است. در بخشی از مصاحبه، از وی پرسیده شد که آیا تمامی کاراکترهایی که استخدام می‌‌کنید قابل ارتقا هستند یا خیر. وی دراین‌باره می‌گوید:

قطعا. تمامی شخصیت‌هایی را که وارد تیم DedSec می‌کنید، در یکی از سه کلاس‌های بازی قرار می‌گیرند و هرکدام از آن‌ها، نوار پیشرفت مخصوص‌به خودشان را دارند. به مرور زمان سطح آن‌ها ارتقا پیدا می‌کند و می‌توانید از Perkهای مختلفی برای این افراد استفاده کنید. برای پیشرفت در این بخش باید با آن‌ها در طول داستان و گیم‌پلی Watch Dogs Legion بازی کنید تا شاهد پیشرفت و ارتقای سطح آن‌ها باشید. این در حالی است که DedSec یک سطح کلی هم دارد. زمانی که این سطح را ارتقا دهید، تمامی اعضای تیم بیش‌ازپیش قدرتمندتر می‌شوند. ازاین‌رو ناکامی در یک عملیات باعث از بین رفتن یک کاراکتر می‌شود. در ادامه پیشرفت شما کاهش پیدا می‌کند و دشمن بیشتر از گذشته روی شما تسلط پیدا می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Watch Dogs Legion در تاریخ ۱۶ اسفند ماه (۶ مارس ۲۰۲۰) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده