نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

تصاویری از پشت صحنه ساخت فصل چهارم سریال Mr. Robot منتشر شد

به‌تازگی شبکه USA تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فصل چهارم و پایانی سریال Mr. Robot را به اشتراک گذاشته است.

سریال Mr Robot (آقای ربات) قرار است در فصل چهارم به پایان برسد و مدتی پیش اولین تیزر تریلر رسمی فصل پایانی این سریال فوق العاده مورد انتظار منتشر شد تا صبر طرفداران برای آن لبریز شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری از پشت صحنه ساخت فصل چهارم سریال مستر ربات منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور رامی ملک و کریستین اسلیتر هستیم و در بخشی از تصاویر نیز سم اسماعیل دیده می‌شود. همچنین در برخی از تصاویر نسخه متفاوت درخت کریسمس قابل مشاهده است که در واقع اشاره‌ای به زمان اتفاقات فصل چهارم سریال Mr. Robot دارد و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فصل چهارم سریال Mr. Robot

فصل چهارم سریال Mr. Robot

فصل چهارم سریال Mr. Robot در ۱۲ قسمت تولید شده که مانند سه فصل گذشته، سم اسماعیل وظیفه ساخت و کارگردانی تمامی قسمت‌های آن را بر عهده داشته است. رامی ملک، کریستین اسلیتر، بابی کاناوله، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم، کارلی چایکین، گریس گامر، بی‌دی ونگ و مایکل کریستوفر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mr. Robot حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ملک که پیش از این برای بازی در سریال Mr. Robot یک جایزه امی دریافت کرده و نامزد دریافت ۲ جایزه گلدن گلوب نیز شده بود، سال گذشته در فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) نقش فردی مرکوری را بازی کرد که برای بازی در این نقش موفق به دریافت جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است. 

پخش فصل چهارم سریال Mr. Robot قرار است از پاییز سال ۲۰۱۹ از شبکه USA آغاز شود که هنوز تاریخ رسمی شروع پخش این سریال مورد انتظار اعلام نشده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده