نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

برای ثبت نام در جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران فقط ۴ روز باقی است

علاقه‌مندان به شرکت در جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی، فقط چهار روز برای ثبت‌نام در این رویداد فرصت دارند. 

مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران از تاریخ ۲ شهریور آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در بازی‌هایی مثل فیفا 19، PES 19، Dota 2، کلش رویال، کوییز آو کینگز، کانتر استرایک، پسرخوانده و بازی «مغزینه» با یکدیگر به‌رقابت خواهند پرداخت. چندی پیش اعلام شد که قهرمان دوتا 2 در این رقابت‌ها به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد و به همین دلیل هم ثبت‌نام برای این بازی رایگان شده است و افرادی هم که قبلا اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند، پول پرداختی را پس خواهند گرفت. 

اما در صورتی که قصد شرکت در این مسابقات را دارید، در نظر داشته باشید که فقط تا ۱۰ مرداد امکان ثبت‌نام در آن را خواهید داشت و البته که امکان ثبت نام در حال حاضر با ۱۰ درصد تخفیف فراهم شده است. این مسابقات در مجموع جوایزی بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان خواهد داشت و در صورتی که فکر می‌کنید توانایی لازم برای موفقیت در هریک از رشته‌ها را دارید، می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن جوایز محک بزنید. 

برای ثبت‌نام در این رقابت‌ها می‌توانید به سایت رسمی برگزاری مسابقات به آدرس Irangamecup.com مراجعه کرده و با انتخاب رشته مورد نظر خود در این دوره از مسابقات شرکت کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده