// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

آپدیت جدید Star Citizen سیستم نظم و قانون را به بازی اضافه می‌ کند

شرکت کلاود ایمپریوم گیمز به‌تازگی به‌روزرسانی نسخه 3.6 بازی Star Citizen را منتشر کرده که در آن سیستم نظم و قانون به بازی اضافه می‌شود.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی به‌روزرسانی جدید بازی Star Citizen منتشر شده که این اثر را که در حال حاضر در مرحله آلفا است، به نسخه 3.6 ارتقا می‌دهد. می‌توان اصلی‌ترین موردی را که در این آپدیت به بازی اضافه می‌شود، سیستم نظم و قانون دانست که به‌شکلی کامل طراحی شده و زندگی در بین ستارگان را کمی سخت‌تر می‌کند.

به زبان ساده‌تر هرچه‌قدر که میزان کارهای خلاف شخصی در این بازی فضایی افزایش یابد، بیشتر توسط نیروهای امنیتی و همچنین جایزه‌بگیر‌ها مورد تعقیب و گریز و حتی حمله قرار می‌گیرد که البته تمامی این موارد توسط هوش مصنوعی انجام می‌گیرد. هریک از مناطق بازی دارای حوزه‌های قضایی مختص‌به‌خود است که هریک نیروهای امنیتی خود را دارند. نیروهای امنیتی به‌محض رویت کردن تبهکاران تحت تعقیب و همچنین کشتی‌های فضایی ربوده شده، به آن‌ها شلیک کرده و آن‌ها را مورد حمله قرار می‌دهند؛ اما سایر کشتی‌ها را فقط متوقف کرده و مورد بازرسی قرار می‌دهند. کسانی که برای بازرسی مقاومت کرده و از آن سرباز زنند، مورد حمله قرار خواهند گرفت و کسانی نیز که بار غیرمجاز داخل کشتی آن‌ها باشد، تمامی بار آن‌ها توسط نیروهای امنیتی مصادره خواهد شد.

به‌گفته‌ی استودیو Cloud Imperium تمامی موارد ذکر شده می‌تواند آسمان‌ها و فضای بین کهکشانی را برای بازیکنانی که قانون‌مدار هستند امن‌تر کند و برای کسانی نیز که به‌دنبال زندگی خلاف‌کارانه‌ای هستند، مهیج‌تر سازد؛ خصوصا با اضافه شدن ماموریت‌های قاچاقی که می‌تواند درآمد خوبی را برای این افراد به‌دنبال داشته باشد. از جمله سایر امکاناتی که به‌واسطه‌ی آپدیت 3.6 به بازی Star Citizen اضافه شده می‌توان به ایستگاه‌های بیرونی بیشتر، امکان خرید بیش از ۹۰ کشتی با استفاده از پول داخل بازی، بهبودهایی در بخش پرواز، سلاح‌های قابل شخصی‌سازی و مواردی از این دست، اشاره کرد.

بازی Star Citizen در حال حاضر توانسته به بودجه‌ای ۲۳۰ میلیون دلاری دست پیدا کند که هنوز تا زمان کامل‌ شدن راهی طولانی را در پیش دارد.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده