نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۵

تاریخ پخش فصل سوم سریال Runaways اعلام شد

سرویس استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول، تاریخ رسمی پخش فصل سوم سریال کامیکی و ابرقهرمانی Runaways را اعلام کردند.

در حاشیه برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سرویس استریم هولو (Hulu) در مراسم انجمن منتقدان تلویزیون (Television Critics Association)، مسئولان این شبکه و بخش تلویزیونی مارول، تاریخ رسمی پخش فصل سوم سریال کامیکی و ابرقهرمانی Runaways (فراری‌ها) سرویس استریم هولو را اعلام کردند. فصل سوم این سریال در تاریخ ۱۳ دسامبر سال جاری (۲۲ آذر ماه)، از سرویس استریم هولو پخش خواهد شد.

Runaways

فصل دوم این سریال در آذر ماه سال گذشته از سرویس استریم هولو پخش شده بود. فصل سوم سریال Runaways قرار است در ۱۰ اپیزود تولید شود که نسبت به فصل دوم این سریال که در ۱۳ قسمت تولید و منتشر شده بود، شاهد کاهش سه قسمتی فصل سوم هستیم. رنزی فلیز، گرگ سالکین، لیاراکا اوکانو، ویرجینیا گاردنر، آریلا بارر، آلگرا اکاستا، رایان سندز، آنجل پارکر، بریتنی ایشیباشی، جیمز یگاشی، کوین وایسمن، بریجید برنا، آنی ورشینگ، کیپ پاردیو، جیمز مارسترز و اور کارادین، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Runaways حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین چندی پیش حضور الیزابت هارلی، بازیگر فیلم‌هایی چون Bedazzled (مسحور)، Austin Powers: International Man of Mystery (آستین پاورز: مرد بین‌المللی رمز و راز)، Passenger 57 (مسافر ۵۷)، Samson and Delilah (سامسون و دلیله)، در فصل سوم این سریال تأیید و اعلام شد؛ وی قرار است نقش شخصیت جادوگر مورگان لی فِی را که در کامیک‌های مارول معرفی شده است در این سریال ایفا کند. هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این شخصیت منتشر نشده است؛ تنها می‌دانیم که وی در کامیک‌ها شخصیتی شرور داشت و البته دوستی بسیار نزدیکی با شخصیت‌های دکتر دووم (Doctor Doom)، اسپایدروومن (Spider-Woman) و کینگ آرتور (King Arthur) دارد.

فصل دوم سریال Runaways ادامه داستان ۶ نوجوان با قدرت‌های مختلف را روایت می‌کرد که پس از کشف راز پدر و مادرهای شیطانی خود و قطع امید از آن‌ها، تصمیم به‌ترک خانه گرفتند و حال باید یاد بگیرند که به‌تنهایی زندگی کنند. علاوه بر اینکه آنان باید به‌دنبال غذا، جستجو برای پناهگاه و مراقبت از یکدیگر می‌بودند، این ۶ نوجوان باید یاد می‌گرفتند که چه چیزی خوب و چه چیزی بد است. در ادامه داستان آنان تصمیم گرفتند سازمان The Pride را برای همیشه نابود کنند، اما یک شخص نامشخص پیامی مرموز به جونا ارسال کرد. در همین حال تمرکز تمامی اعضای سازمان The Pride روی پیدا کردن و بازگرداندن فرزندان خود بود و جونا نیز برنامه خطرناک دیگری در ذهن داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده