نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

علاقه کارگردان Borderlands 3 به بازی دواین جانسون در نقش Claptrap در اقتباس سینمایی آن

کارگردان خلاق بازی Borderlands 3 گفته است که او دوست دارد دواین جانسون نقش Claptrap را در اقتباس سینمایی این مجموعه بازی کند.

مدت زمان زیادی تا انتشار بازی Borderlands 3 باقی نمانده تا طرفداران این مجموعه بسیار محبوب بار دیگر به دنیای پساآخرالزمانی این بازی قدم بگذارند. همچنین یک اقتباس سینمایی براساس بازی Borderlands در دست ساخت است و هواداران بسیار دوست دارند که ببینند این بازی چگونه قرار است به یک فیلم سینمایی تبدیل شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان خلاق قسمت جدید این بازی از بازیگر مورد علاقه خود برای نقش Claptrap گفته است. در مصاحبه با VG247، از پل سیج، کارگردان خلاق بازی بوردرلندز 3، سوالی پرسیده شد مبنی بر اینکه او دوست دارد چه کسی نقش این ربات محبوب را در فیلم Borderlands بازی کند و سیج در جواب تنها نام دواین جانسون را گفت.

دواین جانسون

او همچنین توضیح داد که اگر جانسون این نقش را نپذیرفت، دوست دارد یکی از بازیگران هالیوود که سابقه حضور در مسابقات کشتی کج را داشته است، این نقش را بر عهده داشته باشد. در هر حال انتخاب جانسون برای نقش Claptrap در فیلم Borderlands می‌تواند انتخاب جالبی باشد، اما در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از این فیلم در دسترس نیست. فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو)، فیلم بعدی جانسون است که این فیلم جمعه این هفته اکران خواهد شد و پس از آن، شاهد حضور او در فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی سطح بعدی) و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) خواهیم بود که این دو فیلم به ترتیب در کریسمس امسال و تابستان سال آینده اکران می‌شوند.

در ادامه جانسون برای بازی در فیلم Red Notice (اعلان قرمز) و فیلم Black Adam (بلک آدام) جلوی دوربین خواهد رفت که زمان انتشار این فیلم‌ها مشخص نیست. بازی Borderlands 3 در تاریخ ۱۳ سپتامبر امسال (۲۲ شهریور) برای پلتفرم‌هایی چون ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده