// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

آپدیت جدید Fallout 76 موقعیت بازیکنان برتر حالت Survival را از نقشه حذف می‌کند

در به‌روزرسانی بزرگ اخیر Fallout 76 مشکلات مختلفی به بازی اضافه شد و حال بتسدا یکی از مشکلات را که مربوط به نمایش بازیکنان برتر حالت سروایول می‌شد، رفع کرده است.

با اینکه به‌روزرسانی بزرگ اخیر بازی Fallout 76، تعدادی از بازیکنان را به این بازی برگرداند، اما مشکلات دیگری را هم به آن اضافه کرد. در ادامه شرکت بتسدا (Bethesda)، سازنده و ناشر فال اوت 76، با انتشار آپدیت‌های کوچک مختلف، سعی کرد باگ‌ها و مشکلاتی نظیر کم شدن آیتم‌های لجندری داخل بازی را از بین ببرد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، بتسدا آپدیت مهم و کوچک دیگری را در دسترس کاربران قرار داده است که یکی از مشکلات حالت سروایول (Survival) بازی Fallout 76 را حل کرده است.

در گذشته سه‌ بازیکن برتر این حالت، روی نقشه‌ی بازی نمایان می‌شدند و سایر بازیکنان می‌توانستند آن‌ها را پیدا کنند و از بین ببرند. این در حالی است که همچنان سه بازیکن برتر حالت سروایول در لیدربورد قابل مشاهده هستند و بازیکنان می‌توانند آمار و ارقام خود را با آن‌ها مقایسه کنند، اما دیگر روی نقشه‌ی بازی نشان داده نمی‌شوند و محل آن‌ها نامشخص است. این کار باعث می‌شود تا بازیکنان برتر فال اوت 76 اطمینان خاطر داشته باشند که برای خوب بازی کردن، مجازات نمی‌شوند.

در ادامه بتسدا به این مورد اشاره کرده است که در چند روز آینده به‌روزرسانی دیگری هم با محوریت آیتم‌های لجندری و به‌دست آوردن آن‌ها در بازی منتشر می‌شود. در حال حاضر با اینکه یک آپدیت برای این بخش عرضه شده است، اما همچنان بازیکنان به‌ندرت آیتم‌های لجندری را پیدا می‌کنند. به‌روزرسانی ذکر شده که در آینده منتشر می‌شود، نرخ Drop یا به‌دست آوردن این آیتم‌ها در بازی را به‌حالت عادی بر می‌گرداند.

بازی Fallout 76 در نمایشگاه کوئک کان ۲۰۱۹ حضور دارد و انتظار داریم تیم سازنده اطلاعات بیشتری را از آپدیت‌‌های بزرگ آینده نظیر Wastelanders منتشر کند.


منبع Fallout 76
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده