// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت جدید بازی Dota Underlords با تمرکز روی بخش رنکینگ منتشر خواهد شد

به‌روزرسانی جدید بازی Dota Underlords سیستم رنکینگ جدید را در اختیار علاقه‌مندان به دنیای Dota قرار می‌دهد.

آپدیت جدید بازی Dota Underlords به زودی منتشر می‌شود. در تغییرات جدید، بازیکنان می‌توانند در دو بخش Rank و Casual به بازی کردن بپردازند و در صورتی که به دنبال تجربه کردن استراتژی‌های جدید هستند دیگر ترسی برای از دست دادن سطح یا به اصطلاح رنک خود نداشته باشند. در توضیحاتی که روز گذشته منتشر شد تیم توسعه دهنده بازی سیستم رنکینگ جدید را شرح داده است که از این به بعد مانند بازی Dota 2 بازیکنان با سیستم عددی روبه‌رو هستند و در صورتی که به اعداد خاصی برسند مدال‌ جدیدی به آن‌ها تعلق می‌گیرد. با اضافه شدن این آپدیت به بازی، بازیکنان با توجه به رنکی که قبلا داشته‌اند مدال‌های سیستم جدید را دریافت می‌کنند.

از این به بعد بازیکنان با رتبه‌ای که در هر بازی به دست می‌آورند امتیاز مشخصی دریافت می‌کنند یا از دست خواهند داد. در صورتی که بازیکنان با پیشرفت در بخش رنکینگ مدال جدیدی دریافت کنند بین ۱۵ تا ۵۰ عدد امتیاز را به صورت جایزه دریافت می‌کنند.

Dota Underlords Ranking

در بخش Casual بازیکنان با افراد هم سطح خود هم‌بازی خواهند شد و شما می‌توانید به صورت انفرادی و یا به همراه دوستان خود از این بخش استفاده کنید. نکته مهم دیگر اینکه بازیکنان با استفاده از این بخش می‌توانند Achivement و چالش‌های جدید را امتحان کنند و استراتژی‌های جدید را تجربه کنند.

ولی در بخش Rank بازیکنان فقط می‌توانند به صورت انفرادی وارد بازی شوند و بر اساس آخرین مدالی که کسب کرده‌اند با دیگر بازیکنان هم بازی شوند. بازیکنان جدیدی که به دنبال استفاده از بخش رنکینگ هستند باید حداقل پنج بار از بخش Casual استفاده کنند تا به این بخش دسترسی پیدا کنند. گفتنی است که تمامی اچیومنتها و چالش‌های روزانه در این بخش در دسترس خواهد بود. نکته قابل توجه اینکه در صورتی که به مدال جدیدی دست پیدا کنید با از دست دادن MMR دیگر آن را از دست نخواهید داد.


منبع steamcommunity
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده