// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل First Summoner؛ اولین مبارز

First Summoner، یک بازی نقش آفرینی آنلاین است که بازیکنان در جریان آن قهرمانی به نام رچل را برعهده می‌گیرند که باید نیروهای تاریک را از بین ببرد.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی داستان محور رفته‌ایم؛ اثری که در ظاهر شبیه به بازی‌های تیمی با مبارزات نوبتی است، اما تیم سازنده از المان‌های بازی‌های کارتی و اشاره و کلیک استفاده کرده است تا تجربه‌ی متفاوتی را به ارمغان بیاورد. بازی اندروید و آیفون First Summoner، روایت‌گر داستان دختری به‌نام رچل است که خود را در جنگلی تاریک پیدا می‌کند و در حال فرار از دست اسکلت‌ها و هیولاهای مختلف است. در ادامه جلاد تاریکی را مشاهده می‌کنید که به شما پیشنهاد قدرت می‌کند. البته قبول کردن این پیشنهاد پیامد خودش را هم دارد. درواقع رچل با قبول کردن پیشنهاد جلاد، روح خود را به او می‌فروشد و نفرین می‌شود. داستان بازی آیفون و اندروید First Summoner روایت‌گر سرزمینی است که توسط یک اژدها مورد حمله قرار گرفته است و نیروهای تاریکی و مردگان به سرزمین‌های مختلف حجوم آورده‌اند.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters
بازیکنان می‌توانند با کارت‌های کاراکترهایی که از پیش آزاد کرده‌اند، آن‌ها را ارتقا دهند تا قدرت بیشتری را کسب کنند

حال رچل وظیفه دارد با قدرت نفرین‌شده‌ای که کسب کرده است، جلوی این آشوب را بگیرد. با شروع بازی موبایل First Summoner وارد بخش آموزشی می‌شوید. جلاد تاریکی سعی دارد به‌واسطه‌ی مراحل ابتدایی اولین سرزمین، شما را با سازوکار بازی آشنا کند. سیستم بازی کردن First Summoner بدین شکل است که بازیکنان می‌توانند در طول هر مرحله از کارت‌های مبارزان مختلفی استفاده کنند. این کارت‌ها شامل موجودات تاریکی می‌شود که همان نیرویی است که جلاد در اختیار شما قرار داده است. دراین‌میان اشاره کنم که هر کارت انرژی مخصوص‌به خودش را دارد. ازاین‌رو کارت‌های قوی‌تر، انرژی بیشتری را مصرف می‌کنند. استراتژی مهم‌ترین فاکتور در مبارزات بازی نقش‌آفرینی First Summoner به‌حساب می‌آید. اینکه در ابتدا با چه کارت‌هایی مرحله را آغاز کنید و در ادامه از چه کارت‌های دیگری استفاده کنید، مواردی هستند که در مراحل سرزمین‌های بعدی به شما کمک می‌کنند. دراین‌میان اشاره کنم که تمامی کارت‌های شما، شامل احضار کردن مبارزان مختلف نمی‌شود، بلکه بعضی از کارت‌ها نقش مهارت‌های جدید را برای رچل ایفا می‌کنند.

استراتژی مهم‌ترین فاکتور در مبارزات بازی نقش‌آفرینی First Summoner به‌حساب می‌آید

با پشت سر گذاشتن هر مرحله، پاداش‌های مختلفی به شما داده می‌شود. بعضی از این پاداش‌ها شامل کارت مبارزان جدید یا مبارزانی است که آن‌ها را آزاد کرده‌اید. اگر کارت مربوط‌ به جنگجوی جدید باشد، می‌توانید او را آزاد کنید. این در حالی است که بازیکنان می‌توانند با کارت‌های کاراکترهایی که از پیش آزاد کرده‌اند، آن‌ها را ارتقا دهند تا قدرت بیشتری را کسب کنند. سیستم ارتقای شخصیت اصلی هم بدین صورت است که با کشتن دشمنان XP کسب می‌کنید و این امتیازها باعث ارتقا یافتن شما می‌شوند. پس از ارتقا قدرت رچل در بخش‌هایی نظیر تهاجمی و تدافعی بیشتر از قبل می‌شود. همچنین با دریافت اچیومنت‌های مختلف و مراحل بازی، می‌توانید لباس جنگی به‌دست بیاورید. این لباس‌ها هم قدرت شما را افزایش می‌دهند. درکنار لباس‌های جنگی، آیتم‌های متفاوتی هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که رفته رفته در طول بازی آن‌ها را پیدا خواهید کرد.

Zombie Haters
Zombie Haters
Zombie Haters

تیم سازنده در بخش داستانی پنج سرزمین مختلف برای بازیکنان درنظر گرفته است که هر سرزمین مراحل و باس فایت‌های مخصوص‌به خودش را دارد. همچنین طراحی متفاوت سرزمین‌ها، سبب شده است تا پس از گذشت چند ساعت احساس خستگی نکنید و تجربه‌ی جدیدی را کسب کنید. درکنار تمامی موارد ذکر شده، می‌توان‌به حالت PvP بازی اندروید و آیفون First Summoner هم اشاره کرد که بازیکنان می‌توانند در این بخش مهارت‌های خود را محک بزنند. اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی متفاوت و سرگرم کننده هستید که طراحی‌های بصری چشم‌نوازی هم داشته باشد، بازی آیفون و اندروید First Summoner گزینه‌ی مناسبی است. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید.

دانلود بازی First Summoner


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده