نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

جف بریجز در سریال The Old Man نقش آفرینی می‌کند

جف بریجز، بازیگر قدیمی و محبوب سینمای هالیوود، در سریال جدید شبکه FX با عنوان The Old Man (پیرمرد)، نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.

طبق گزارش سایت وِرایتی، جف بریجز، بازیگر، تهیه‌کننده، آهنگساز و خوانندهٔ دوست‌داشتنی، قرار است در سریال درام The Old Man (پیرمرد) شبکه FX، نقش اصلی را ایفا کند. این سریال براساس رمانی پرفروش با همین عنوان، نوشتهٔ توماس پری، نویسندهٔ معروف رمان‌های رازآلود و جنایی، ساخته خواهد شد. داستان رمان در مورد شخصیتی با نام دن چیس است که نقش وی را در سریال، جف بریجز ایفا خواهد کرد. دن چیس چند دهه است که از CIA بیرون آمده و دیگر کاری به این سازمان ندارد و در خفا زندگی می‌کند تا اینکه قاتلی از راه می‌رسد و با کارهای خود، چیس را دوباره مجبور به‌انجام کارهایی می‌کند که دوست ندارد؛ پیرمردِ کارکشته می‌فهمد که آینده و گذشتهٔ او بهم گره خورده است و چاره‌ای جز بازگشت، پیش پای خود نمی‌بیند.  

فیلمنامهٔ سریال The Old Man را جان استینبرگ و رابرت لوین خواهند نوشت و این دو نفر تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه را نیز بر عهده خواهند داشت. جف بریجز، وارن لیدلفیلد، دن شاتز و دیوید شِف، دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود. بخش تلویزیونی شرکت فاکس قرن بیست‌ویکم (21th Fox Century) با همکاری شرکت لیدلفیلد (The Littlefield Company) ساخت و تولید سریال جدید شبکه FX را بر عهده خواهند داشت؛ مراحل تولید و ساخت این سریال از پاییز سال جاری آغاز خواهد شد.

Jeff Bridges

نیک گراد، معاون بخش محتوای سرگرم‌کنندهٔ اورجینال شبکه FX در رابطه با همکاری این شبکه با جف بریجز چنین گفت:

جف بریجز چهره‌ای بی‌نظیر در هنر و بازیگری فوق‌العاده است و همکاری با وی در سریالی از شبکه FX، فرصتی عالی و باورنکردنی برای این شبکه محسوب می‌شود.

این بازیگر قدیمی سینمای هالیوود چهار آلبوم موسیقی در سبک کانتری هم بیرون داده است و در عکاسی نیز دید فوق‌العاده‌ای دارد و با دوربین محبوبش، Widelux F8، در پروژه‌های مختلف سینمایی، شروع به‌ثبت تصاویر کرد که مجموعه‌ٔ این عکس‌ها، در قالب کتابی در سال ۲۰۰۳ عرضه شد. از فیلم‌های مطرح جف بریجز می‌توان به Tron (ترون)، Tron: Legacy (ترون: میراث)، Fearless (بی‌باک)، The Big Lebowski (لبوفسکی بزرگ)، The Contender (رقیب) و Crazy Heart (قلب دیوانه)، به‌کارگردانی اسکات کوپر، اشاره کرد؛ وی در فیلم Crazy Heart نقش شخصیت بد بلیک، خواننده‌ٔ کهنه‌کار موسیقی کانتری را ایفا می‌کرد و توانست نظرات تماشاگران و منتقدان را به خود جلب کند. بد بلیک که زمانی خواننده‌ای مشهور بود، با گذر زمان محبوبیتش را از دست داده و حال از طریق اجراهای کوچک در رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه، گذر عمر می‌کند. این فیلم سبب شد سرانجام جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی به جف بریجز در سن ۶۰ سالگی برسد.

آخرین نقش‌آفرینی جف بریجز روی پردهٔ سینما، مربوط به ‎فیلم Bad Times At The El Royale (اوقات بد در ال رویال) می‌شود که وی در این فیلم درو گادرد، کارگردان فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل)، با بازیگرانی چون کریس همسورث، سینتیا اریو، داکوتا جانسون، لوییس پولمن، جان هم، کیلی اسپنی، نیک آفرمن، زاویه دولان، شیا ویگهام، چارلز هالفورد و منی جاسینتو، همبازی بود. فیلم Bad Times At The El Royale با واکنش بسیار متفاوت منتقدان مواجه شد، با این حال، این فیلم پرستاره که با بودجه‌ای معادل ۳۲ میلیون دلار تولید شد، تنها کمی بیش از ۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده