نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

تاریخ انتشار بلوری فیلم Rocketman اعلام شد

کمپانی پارامونت پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Rocketman با بازی تارون اگرتون را تایید و اعلام کرده است.

از اواخر ماه اردیبهشت امسال اکران جهانی فیلم Rocketman (راکت من) آغاز شد که این فیلم موزیکال و زندگینامه با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم که براساس زندگی التون جان ساخته شده، تایید و اعلام شده است. شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Rocketman در تاریخ ۶ آگوست امسال (۱۵ مرداد) منتشر خواهد شد و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۲۷ آگوست امسال (۵ شهریور) منتشر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید تصویر نسخه خانگی و استیل بوک فیلم Rocketman را مشاهده کنید:

Rocketman

Rocketman

Rocketman

نسخه خانگی فیلم راکت من شامل ۷۵ دقیقه محتوای اضافه نیز خواهد بود که این محتوا شامل ۴ صحنه موزیکال حذف شده در فیلم نیز است. از دیگر محتوای اضافه نسخه خانگی فیلم Rocketman می‌توان به ۱۰ صحنه حذف شده فیلم و نسخه‌های طولانی‌تر برخی از صحنه‌های فیلم، ۱۳ آهنگ انتخاب شده از فیلم، پشت صحنه ساخت و مصاحبه بازیگران و عوامل فیلم اشاره کرد. فیلم Rocketman تا به امرزو بیش از ۱۸۳.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل حدود ۹۴.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۸۹ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. 

تارون اگرتون در نقش التون جان، جیمی بل در نقش بری تاپین، ریچارد مدن در نقش جان رید، برایس دالاس هاوارد در نقش شیلا آیلین (مادر التون جان)، استیون گراهام در نقش دیک جیمز، جما جونز، جیسون پنی‌کوک، چارلی رو، استیون مکینتاش، تام بنت، جیمی وی، شارون دی. کلارک،‌ هریت والتر، تیت داناوان، افلیا لاویبوند و کیت کانر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rocketman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دکستر فلچر، کارگردان فیلم Eddie the Eagle (ادی عقاب)، وظیفه کارگردانی و لی هال، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Billy Elliot (بیلی الیوت)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم راکت‌من را بر عهده داشته‌اند.


منبع Movieweb
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده