// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴

تاریخ انتشار بسته الحاقی Sunken Treasures بازی Anno 1800 اعلام شد

بسته الحاقی Sunken Treasures بازی Anno 1800 قرار است تا کمتر از یک هفته دیگر، یعنی در تاریخ ۸ مرداد ماه منتشر شود.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی‌ سافت اعلام کرده که اولین DLC پولی بازی Anno 1800 با نام Sunken Treasures تا کمتر از یک هفته دیگر در تاریخ ۳۰ ماه جولای (۸ مرداد ماه) منتشر خواهد شد. این بسته که توسط استودیو بلو بایت ساخته شده، علاوه بر ماموریت‌های متعددی که به بازی اضافه می‌کند، شامل یک بخش داستانی جدید است که تکمیل آن نزدیک‌به شِش ساعت زمان می‌برد. علاقه‌مندان می‌توانند بسته الحاقی Sunken Treasures را به‌صورت جداگانه یا از طریق سیزن‌پس بازی تهیه کنند. کسانی نیز که نسخه طلایی بازی را تهیه کنند، به‌طور همزمان به نسخه Digital Deluxe بازی و سیزن‌پس آن دسترسی خواهند داشت.

یکی دیگر از محتواهایی که در این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شود، دوره سوم است که در آن جزایر کوچک، متوسط و بزرگی برای جستجو و ساخت و ساز وجود دارد. یک جزیره‌ی قاره‌ای جدید نیز به بازی اضافه شده که از بزرگ‌ترین جزیره‌ی موجود در نسخه اصلی سه برابر بزرگ‌تر است. علاوه بر موارد ذکر شده، آیتم‌ها و ویژگی‌های جدید دیگری نیز به‌واسطه این بسته به بازی Anno 1800 اضافه خواهد شد.

Anno 1800

متخصصین جدید، اختراعات نو و همچنین آیتم‌های ماموریتی تازه در کنار تغییرات جدید برای باغ‌وحش‌ها و موزه‌‌ها، از جمله‌ی سایر محتواهایی هستند که بسته Sunken Treasures به این بازی استراتژی شهر سازی اضافه خواهد کرد. به‌طور خلاصه، بیش از ۱۰۰ آیتم جدید به بازی اضافه خواهد شد. هم‌زمان با انتشار این بسته در تاریخ ذکر شده، چهارمین به‌روزرسانی بازی نیز به‌طور رایگان منتشر خواهد شد که به گفته‌ی استودیو Blue Byte، یک یا دو مورد از مواردی را که طرفداران این بازی منتظر آن بوده‌اند، به این اثر اضافه خواهد کرد.

بازی Anno 1800 در بررسی زومجی توانسته نمره خوب ۸.۵ را کسب کند. نظر زومجی را در مورد این بازی مشاهده می‌کنید:

اگر قصد دارید که از سبک‌های رایج بازی‌های ویدیویی فاصله بگیرید و استراحت کوتاهی به خودتان بدهید، بازی Anno 1800 با المان‌های شهرسازی و استراتژی خود می‌تواند ساعت‌ها شما را روی صندلی‌تان میخکوب کند. در حالی که شاهد فضای آرامش‌بخش با موسیقی بی‌نظیر هستید در آن سو می‌توانید یک‌ گیم‌پلی بالانس شده و درگیر کننده را تجربه کنید.

نظرات خود را در مورد این بسته الحاقی با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده