// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

مجموعه Newbee بازیکنان Forward Gaming را جذب کرد و راهی مسابقات TI9 خواهد شد

مجموعه Newbee با جذب بازیکنان قبلی تیم Forward Gaming راهی مرحله اصلی مسابقات The International 2019 بازی Dota 2 می‌شود.

مجموعه Forward Gaming که چندی پیش با شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات The International 2019 جواز حضور در مرحله اصلی را به‌دست آورده بود در روز دوشنبه به صورت رسمی تعطیل شد. در این بین بازیکنان بازی Dota 2 این مجموعه بدون وجود حامی با مشکلات مختلفی روبه‌رو شدند که به همین دلیل به دنبال مجموعه‌ای جدید بودند تا به‌عنوان نماینده آن‌ها در مسابقات TI9 حضور پیدا کنند.

نهایتا شب گذشته مجموعه چینی Newbee که نتوانسته است در سال جدید نماینده‌ای را در مهم‌ترین رویداد بازی Dota 2 در سال ۲۰۱۹ داشته باشد با انتشار متنی در ویبو و توییتر اعلام کرد که طی قراردادی بازیکنان قبلی مجموعه Forward Gaming قرار است در مسابقات TI9 به عنوان نمایندگان این مجموعه حضور پیدا کنند. مجموعه Newbee در دو سال اخیر با بازیکنانی کاملا چینی در مسابقات TI7 و TI8 حضور داشته است که در سال ۲۰۱۷ توانست به فینال مسابقات راه یابد. ولی در سال جاری نتوانست امتیاز لازم را برای کسب دعوت‌نامه مسابقات به دست آورد و در مرحله مقدماتی نیز با قرار گرفتن در جایگاه ششم از دور مسابقات حذف شد. با این حال این مجموعه در سال ۲۰۱۹ قرار است باز هم در میادین مسابقات The International حضور داشته باشد و برای اولین بار به عنوان نماینده منطقه آمریکای شمالی شناخته خواهد شد.

The International 2019

تیم جدید مجموعه Newbee بدون تغییر در لیست بازیکنان و با حضور YawaR ،CCnC ،Sneyking ،MSS و pieliedie راهی مرحله اصلی مسابقات The International خواهد شد. Aui_2000 به عنوان مربی تیم را همراهی خواهد کرد و جک چن که با نام مستعار KBBQ شناخته می‌شود به عنوان مدیر برنامه‌های آن‌ها در این سفر حضور خواهد داشت.

چندی پیش مدیر عامل مجموعه Newbee در مورد تغییرات و همراهی آن‌ها با بازیکنان جدید اطلاعات جدیدی را منتشر کرد که مهم‌ترین بخش آن حاکی از آن است که این مجموعه فعلا برنامه‌ای برای همراهی با بازیکنان غیر چینی خود بعد از مسابقات TI9 ندارد. بازیکنان جدید با توجه به اینکه زمان لازم جهت تهیه لباس و بنر جدید وجود ندارد با نام تیم Newbee در این رویداد حضور پیدا می‌کنند و این مجموعه از نام Newbee.int که مخفف Newbee International خواهد بود، استفاده نخواهد کرد. در بخش دیگری از حرف‌های مدیر عامل مجموعه آمده است که سازمان Newbee پیش از این به فکر جذب بازیکنان غیر چینی بوده است و در صورتی که این تیم نتیجه مناسبی کسب کند قطعا قرارداد آن‌ها را تمدید خواهد کرد. لازم به ذکر است که قرارداد بازیکنان تیم چینی مجموعه نیز هنوز پابرجا است و بعد از اتمام مسابقات TI9 لیست بازیکنان برای فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

در حال حاضر مجموع جوایز مسابقات The International 2019 بیش از ۳۰.۶ میلیون دلار است که رکورد مجموع جوایز مسابقات Fortnite World Cup را نیز شکسته است. مسابقات TI برای نهمین فصل متوالی بیشترین مقدار جوایز در ورزش الکترونیک را ثبت کرده است. مرحله گروهی مسابقات TI9 قرار است در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۹ اوت (۲۳-۲۸ مرداد) و مرحله اصلی نیز در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ اوت (۲۹ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار شود. علاقه‌مندان به دیدن پخش زنده مسابقات می‌توانند مانند سال‌های گذشته از کانال‌ Dota2ti در توییچ استفاده کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده