نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ویل اسمیت علیه ویل اسمیت در تریلر جدید فیلم Gemini Man

کمپانی پارامونت پیکچرز دومین و جدیدترین تریلر فیلم Gemini Man با بازی ویل اسمیت را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

ماه اردیبهشت امسال بود که کمپانی پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Gemini Man (جمینی من) را منتشر کرد که در این تریلر با هر دو نسخه جوان و سالخورده هنری با بازی ویل اسمیت، ملاقات کردیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این فیلم اکشن مورد انتظار منتشر شده است. پارامونت به‌تازگی تریلر جدیدی از فیلم Gemini Man را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است که در طول تریلر شاهد مواجه شدن نسخه جوان و سالخورده هنری هستیم که قرار است روبه‌رو یکدیگر قرار بگیرند. حال نسخه مسن هنری با کمک دنی با بازی مری الیزابت وینستد، به دنبال مبارزه با سازمانی که در گذشته برای او کار میکرده و حال به دنبال کشتن او است، خواهد بود و همچنین باید نسخه جوان‌تر خود را شکست دهد یا او را متقاعد کند که به او ملحق شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Gemini Man جدیدترین فیلمی است که انگ لی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Brokeback Mountain (کوهستان بروکبک)، فیلم Life of Pi (زندگی پای) و فیلم Ride with the Devil (سواری با اهریمن)، وظیفه کارگردانی آن را پس از سال‌ها پیش بردن مراحل پیش تولید آن، بر عهده داشته است. همچنین ویدیویی از پشت صحنه ساخت فیلم Gemini Man نیز منتشر شده که حاوی تصاویر جالبی از چالش‌های اسمیت برای بازی در هر دو نقش هنری است و انگ لی نیز از تاثیر تکنولوژی روی ساخت این فیلم می‌گوید و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر و ویدیو، پارامونت پوستر جدیدی از فیلم Gemini Man را نیز منتشر کرده که تمرکز این پوستر نیز روی مبارزه نسخه مسن و جوان هنری است و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Gemini Man

فیلم Gemini Man برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. ویل اسمیت، مری الیزابت وینستد، کلایو اوون، بندیکت وانگ و لیندا ایمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gemini Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید بنیاف، نویسنده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده داشته است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده