// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

Monster Rancher یکی از قدیمی ترین مجموعه های PS1 امسال باز می‌گردد

استودیو کوئی تکمو به‌تازگی اعلام کرده که مجموعه خاطره‌انگیز Monster Rancher یا Monster Farm که برای پلی استیشن 1 عرضه شده بود، مجدد منتشر می‌شود.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی و طبق گفته‌های استودیو Koei Tecmo، مجموعه کلاسیک Monster Rancher که برای اولین کنسول پلی استیشن منتشر شده بود، قرار است امسال مجددا عرضه شود. این استودیو ژاپنی خبر عرضه مجدد مجموعه را در حساب توییتر خود منتشر کرد و یک سایت نیز تحت عنوان ژاپنی مجموعه یعنی Monster Farm راه‌اندازی کرده است که می‌توانید از این‌جا وارد آن شوید. بر اساس اطلاعاتی که ناشر این سری خاطره‌انگیز منتشر کرده، این عرضه مجدد در حال حاضر تنها محدود به کشور ژاپن و به‌صورت دیجیتالی خواهد بود.

نسخه اول بازی Monster Rancher که در سال ۱۹۹۷ برای کنسول پلی استیشن منتشر شد، از این جهت که در آن باید به‌دنبال پیدا کردن هیولاهای مختلف برای ایجاد نبرد بین آن‌ها می‌بودید، شبیه به بازی Pokemon بود. اگرچه بازی Monster Rancher روی پرورش هیولاها و تقویت کردن آن‌ها تاکید بیشتری داشت. یکی از ویژگی‌های این بازی امکان خلق هیولا با استفاده از بارگذاری اطلاعات از روی یک‌سری لوح فشرده خاص بود که البته، به‌دلیل عرضه مجدد سری به‌صورت دیجیتالی، خبری از آن نخواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده