// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

دموی بازی NBA 2K20 در مرداد ماه عرضه می‌شود

علاقه‌مندان به بازی بسکتبال و سری NBA 2K، می‌توانند از تاریخ ۳۰ مرداد ماه دموی NBA 2K20 را تجربه کنند.

معمولا شرکت 2K Games قبل از عرضه جدیدترین نسخه از سری NBA 2K، نسخه‌ی دموی آن را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند با حال‌وهوای بازی آشنا شوند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی اعلام شده است که در تاریخ ۳۰ مرداد ماه (۲۱ آگوست)، دموی بازی ‌NBA 2K20 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

درجریان دموی NBA 2K20 بازیکنان می‌توانند فاز ابتدایی MyCareer بازی را تجربه کنند. همچنین این نسخه دارای سیستم ساخت کاراکتر جدید MyPlayer است که به شما اجازه می‌دهد کاراکتر بخش داستانی را مطابق با سلیقه خودتان شخصی‌سازی کنید. همچنین پس از عرضه‌ی رسمی ‌NBA 2K20 می‌توانید پیشرفت‌های خود در نسخه دمو را به نسخه‌ی اصلی منتقل کنید.

در ادامه مشخص شده است که دمو بازی NBA 2K20 تنها در دسترس کاربران کنسولی بازی قرار می‌گیرد. به‌عبارتی تنها کاربران نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند دموی ذکر شده را تجربه کنند و کاربران کامپیوتر باید تا عرضه‌ی رسمی بازی در تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) منتظر بمانند. نسخه پیشین این سری مشکلاتی نظیر ویدیوهای تبلیغاتی متعدد و پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بخش MyCareer داشت که به تجربه‌ی بازیکنان لطمه می‌زد. انتظار می‌رود تیم سازنده در NBA 2K20 این مشکلات را رفع کرده باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده