// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Alan Wake و For Honor بازی‌های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز خواهند بود

کاربران پی سی و فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند از تاریخ ۱۱ مرداد ماه بازی‌های Alan Wake و For Honor را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

فروشگاه اپیک گیمز با رایگان کردن بازی‌های مختلف به‌صورت هفتگی یا هر دو هفته، سعی دارد مخاطبان کامپیوتر را به سمت خود جذب کند. یکی از مواردی که اپیک گیمز (Epic Games) در آن به‌خوبی عمل کرده است، استفاده از بازی‌های نام‌آشنا یا مستقل و محبوبی است که هواداران زیادی در میان کاربران پی سی دارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری اپیک گیمز در توییتر بازی‌های رایگان هفته آینده فروشگاه اپیک گیمز را مشخص کرده است. کاربران از تاریخ ۱۱ مرداد ماه (دو آگوست) تا تاریخ ۱۸ مرداد ماه (۹ آگوست) می‌توانند بازی‌های Alan Wake و For Honor را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کرده و تجربه کنند. از پنجشنبه آینده، فصل سوم از سال سوم فورآنر آغاز می‌شود و این فرصت مناسبی است تا کاربران بتوانند فورآنر را تجربه کنند. البته نسخه‌ای که اپیک گیمز درنظر گرفته است، نسخه‌ی استاندارد است.

ازاین‌رو باید مدتی صبر کنید تا به محتویات جدید دسترسی داشته باشید. الن ویک هم یکی از بازی‌‌های ترسناک و داستان محور نسل هفتم است که توانست کاربران زیادی را جذب خود کند و سم لیک چندی پیش از علاقه خود به ساخت دنباله این بازی خبر داد. هم‌اکنون کاربران فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند دو بازی This War of Mine و Moonlighter را به‌صورت رایگان دانلود کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده