// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های هفته اول مرداد 1398 برای اندروید

در هفته اول مردادماه ۹۸، در نقش کاراکترهای کپکام قرار گیرید، از یک محیط پرپیچ و خم جادویی فرار کرده و یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر پلتفرم موبایل را تجربه کنید.

در هفته اول مردادماه سال ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Teppen را در سبک کارتی معرفی کردیم که شما را در نقش کاراکترهای محبوب شرکت کپکام قرار می‌دهد. همچنین بازی فوق‌العاده Sky: Children of the Light را داشتیم که یکی از بهترین تجربه‌های روی پلتفرم موبایل را دراختیار شما قرار می‌دهد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Teppen

Teppen

اولین بازی هفته را به یک اثر کارتی آنلاین اختصاص داده‌ایم. Teppen یک بازی موبایل جذاب از استودیو کپکام (Capcomو GungHo Online Entertainment است که بازیکنان را در نقش کاراکترهای معروف مجموعه‌های کپکام قرار می‌دهد. در این بازی بازیکنان باید میز کارت خود را بچینند و با سایر بازیکنان جهان به رقابت بپردازند. سازندگان در بازی، بخش داستانی هم قرارداده‌اند تا بازیکنان علاوه‌بر آشنایی با ساختار گیم‌پلی بازی، قهرمان‌های مختلف را آزاد کنند. در این بازی بازیکنان می‌توانند برای چیدن میز خود از ۳۰ کارت مختلف استفاده کنند. دو دسته‌بندی کلی برای کارت‌های بازی درنظر گرفته شده است که یکی مربوط‌به قدرت‌های تهاجمی و دفاعی و دیگری مربوط‌به کارت‌های تقویت‌کننده می‌شود. گیم‌پلی بازی Teppen بدین صورت است که بازیکنان می‌توانند در زمین بازی از سه کارت استاندارد و معمولی استفاده کرده و سپس با کارت‌های تقویت‌کننده آن‌ها را بهبود دهند. اصلی‌ترین بخش بازی هم مربوط‌به مسابقات آنلاین می‌شود؛ جایی که بازیکنان سراسر جهان می‌توانند با یکدیگر به‌رقابت بپردازند. بازی Teppen با گرافیک و انیمیشن مناسب شخصیت‌ها می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان سبک بازی‌های کارتی روی پلتفرم موبایل باشد.

دانلود بازی Teppen

Maze Of Magic

Maze Of Magic

Maze of Magic یک بازی جذاب معمایی از استودیو Faction of Four است که بازیکنان را به ماجراجویی در محیط‌های پیچ‌درپیچ می‌برد. این بازی به‌صورت انحصاری برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است و با گیم‌پلی ساده، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. Maze Of Magic بازیکنان را در نقش شخصیت‌های مختلف قرار می‌دهد که باید در راهروهای پیچ‌درپیچ، طومارهای جادویی مخفی شده را پیدا کنند. اما این تنها چالش پیش روی بازیکنان نیست. پس از آن‌که بازیکنان موفق به پیدا کردن طومار شدند، جادوگر دنیای بازی مسیرها را تغییر می‌دهد و بازیکنان باید در مدت‌زمان مشخصی مسیر خروج را پیدا کنند. وقایع بازی با آن‌که در ۴ دنیای مختلف رخ می‌دهد، اما تغییر مسیر‌ها باعث شده است تا ارزش تکرار Maze of Magic بسیار بالا بروند. طراحی بصری بازی هم از کیفیت بالایی برخوردار است و با طراحی رنگارنگ و زیبای خود، بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. اگر به بازی‌های معمایی و ماجراجویی علاقه‌مند هستید، Maze of Magic را از دست ندهید.

دانلود بازی Maze Of Magic

Dark Sword 2

Dark Sword 2

بازی بعدی هفته را می‌توان یک اثر هک اند اسلش تمام عیار درنظر گرفت. Dark Sword 2 که توسط استودیو NANOO COMPANY برای پلتفرم موبایل توسعه‌داده شده، یک بازی نقش‌آفرینی لذت‌بخش با گرافیک بالا است که تجربه آن را به همه علاقه‌مندان این سبک توصیه می‌کنیم. در نسخه دوم Dark Sword بازیکنان در نقش یک سایبورگ قرار می‌گیرند که باید دنیای انسان‌ها را نجات دهد. مبارزات بازی به‌صورت هک اند اسلش هستند و جهان علمی-تخیلی آن سرشار از دشمنانی است که تنها سایه‌ای رنگی از آن‌ها دیده می‌شود. بازی از یک سیستم همکاری بهره می‌برد که اعث تنوع چندبرابری مبارزات می‌شود. هر زمان که خواستید می‌توانید این سیستم را تغییر دهید و جوخه خود را به‌سمت جلو هدایت کنید. گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز است و بدون شک یکی از بهترین تجربه‌ها را روی پلتفرم موبایل رقم زده است. گیم‌پلی بازی Dark Sword 2 هم از مبارزات استراتژیکی تشکیل شده است و باتوجه‌به شخصیت‌ها می‌تواند به‌طور کامل تغییر کند. این مبارزات از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند، به‌نحوی که هرکدام از سلاح‌ها با بیش از ۲۰ نوع ضربه منحصربه‌فرد، باعث می‌شود بازی به‌هیچ‌وجه یکنواخت نشود. بازی همچنین از سیستم سفارشی‌سازی نیز بهره برده است و بازیکنان می‌توانند کاراکتر اصلی را از هرجنبه‌ای ارتقا دهند. Dark Sword 2 رایگان است و اگر می‌خواهید یک بازی اکشن‌تمام‌عیار را روی موبایل خود تجربه کنید، به‌هیچ‌وجه آن را از دست ندهید.

دانلود بازی Dark Sword 2

Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light

بازی Sky: Children of the Light اثری هنری و فوق‌العاده جذاب از استودیو thatgamecompany است که پیش از این بازی Journey را در کارنامه خود داشته است. داستان بازی ماجراجویی Sky نسبتا کوتاه است و می‌توان آن را به‌صورت تک‌نفره در سه ساعت به‌پایان رساند. این داستان روایت‌گر سرزمین Sky است که پس از سقوط ستاره‌ها، غرق در ناامیدی و یأس شده است و اکنون کاراکتر بازی وارد یک ماجراجویی فوق‌العاده برای بازگرداندن نور و امید به این سرزمین می‌شود. در این بازی شاهد حضور ۷ دنیای جذاب هستیم که بازیکنان در آن‌ها می‌توانند به گشت‌وگذار بپردازند. سازندگان در بخش چندنفره Sky هم سنگ‌تمام گذاشته‌اند و بازیکنان می‌توانند با همکاری با یکدیگر به حل‌ معماهای جذاب بازی بپردازند. بدون شک طراحی بصری و گرافیک هنری بازی از ویژگی‌های ممتاز این بازی به‌شمار می‌رود. وجود محیط‌های بزرگ و زیبا در ۷ دنیای بازی، انیمیشن‌های خیره‌کننده برای روایت بخش داستانی و استفاده صحیح از معانی تاریکی و روشنایی در معماها و طراحی بازی تنها نشان‌دهنده‌ی بخشی از کیفیت بازی Sky: Children of the Light است. صداگذاری و موسیقی بازی هم از کیفیت بسیاری بالایی برخوردار است و افکت‌های صوتی به‌خوبی با انیمیشن‌های بازی هماهنگ شده‌اند. اگر به‌دنبال تجربه یک اثر خاص می‌گردید که ساعت‌ها شما را محو زیبایی‌های خود کند، Sky: Children of the Light را از دست ندهید.

دانلود بازی Sky: Children of the Light 

Nonstop Knight 2

Nonstop Knight 2

آخرین بازی هفته را به بازی نقش‌آفرینی Nonstop Knight 2 ساخته استودیو Flaregames اختصاص داده‌ایم. این بازی اندروید با ارائه المان‌هایی مشابه با بازی محبوب Diablo، مبارزاتی طوفانی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. این بازی با ارائه جهانی مینیمال و مملو از هیولاهای مختلف، بازیکنان را در نقش شوالیه‌ای قرار می‌دهد که باید به‌شکل توقف‌ناپذیر دشمنان را نابود کند و در مسیر خود پیش برود. در این بازی کنترل حرکتی شخصیت اصلی بازی در اختیار شما نیست و تنها باید با ضربات شمشیر و استفاده از قدرت‌های خارق‌العاده، دشمنان را از پای درآورید. در Nonstop Knight 2 شما می‌توانید با استفاده از آیتم‌های متنوع، مهارت‌ها و سلاح‌های خود را ارتقا دهید. در این بین برخی از قدرت‌های شخصیت اصلی بازی، محدودیت زمانی دارند و شما نمی‌توانید به‌صورت نامحدود از آن‌ها استفاده کنید. سازندگان در این بازی رویدادهای هفتگی هم قرار داده‌اند و شما می‌توانید با وارد شدن به نبردهای آنلاین، با دیگران به رقابت بپردازید. با عضویت در گروه‌های آنلاین می‌توانید حملات خود را به‌صورت جوخه‌ای ادامه دهید و با کشتن بیشتر دشمنان خود، رتبه بالاتری را به‌دست آورید. درکنار این موارد، انیمیشن‌های مبارزات بازی با تنوع مناسبی که دارند، تجربه‌ای ناب را دراختیار شما قرار می‌دهند. اگر قصد دارید یک بازی هک‌اند‌اسلش تمام‌عیار را روی گوشی‌های خود تجربه کنید، Nonstop Knight 2 را از دست ندهید.

دانلود بازی Nonstop Knight 2

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده