// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Mini Monsters Jump Adventures؛ در جستجوی گنجینه‌های طلا

بازی Mini Monsters Jump Adventures با داشتن یک گیم‌پلی ساده، مراحل چالش برانگیزی برای‌تان دارد که با یک دست می‌توانید آن را تجربه کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Mini Monsters Jump Adventures اثری ساده و مینیمال است که می‌توانید در اوقات فراغت خود تجربه کنید و از آن لذت ببرید. استودیو Super Dog Games این بازی اندروید و آیفون را با ساده‌ترین المان‌ها طراحی کرده و بیشتر تمرکز خود را روی تله‌ها و دشمنان هرمرحله گذاشته است که انصافا ارزشمند است و تجربه آن خالی از لطف نیست.

داستان بازی آیفون و اندروید Mini Monsters Jump Adventures شامل هیولاهای کوچک و نازی است که وارد قلمرو دشمنان خود می‌شوند و قصد به‌دست آوردن گنجینه‌های طلا را دارند. این قلمرو از دشمنان متنوع پرشده است و چالش سختی پیش‌روی شما قرار دارد. شما باید با ساده‌ترین گیم‌پلی ممکن به این هیولاها کمک کنید تا به بالای قلمرو برسند و گنجینه طلا را به‌دست آورند. در طول تجربه بازی می‌توانید پنج هیولای ناز و دوست‌ داشتنی را انتخاب کنید و با آن‌ها صعود را تجربه کنید. هیولاها تنها در یک خط حرکت می‌کنند و شما تنها با ضربه زدن به صفحه‌نمایش می‌توانید باعث بالارفتن آن‌ها شوید. حین بالا رفتن باید حواس‌تان جمع باشد که به تله‌ها و دشمنان خود برخورد نکنید. این عوامل محیطی چالش سختی محسوب می‌شوند و به‌همین راحتی‌ها نمی‌توانید از آن‌ها قسر دربروید.

سطوح بازی بسیار هیجان‌انگیز هستند و هرکدام از آن‌ها چالش‌های غیرتکراری دارند. شما می‌توانید مراحل نفس‌گیر بیش‌تری را کشف کنید و با انجام دادن چالش‌های آن‌ها امتیاز بیش‌تری کسب کنید. این امتیازات برای خرید هیولاها کاربرد دارند و زیبایی بیش‌تری به تجربه شما می‌بخشند. انیمیشن‌های گرافیکی جذابی برای این هیولاها کار شده است و حرکت ژله‌ای هرکدام در محیط‌های بازی متفاوت دیده می‌شود. قطعا با یکی از بهترین بازی های اندروید رو‌به‌رو هستیم و اگر علاقه‌مند به سخت‌ترین آثار این پلتفرم هستید حتما باید Mini Monsters Jump Adventures را تجربه کنید. تیرهایی که از اطراف به‌سمت شما پرتاب می‌شود اصلا شوخی بردار نیستند و باید با سرعت تمام روی صفحه ضربه بزنید تا سالم از آن‌ها عبور کنید. همه امتیازهای هرمرحله در پایان به شما داده می‌شود و با شکست در وسط راه چیزی نصیب شما نمی‌شود.

Mini Monsters Jump Adventures
Mini Monsters Jump Adventures
Mini Monsters Jump Adventures

در بازی Mini Monsters Jump Adventures سه دنیای زیبا و منحصربه‌فرد دارید که در آپدیت‌های بعدی بیشتر هم خواهند شد. این دنیاها از نظر گرافیکی تفاوت‌های زیادی باهم دارند و حتی در جاهایی دشمنان جدید و تله‌های نوین دیگری را خواهید دید. این دنیاهای جدید باعث می‌شوند که چالش‌ها روح تازه‌ای پیدا کنند و گویی برای اولین‌بار بازی را تجربه می‌کنید. ریتم بازی به‌گونه‌ای است که می‌توانید رکوردزنی کنید و به‌ سریع‌ترین شکل ممکن هرمرحله را به پایان برسانید. این قابلیت باعث می‌شود که با دوستان خود یک رقابت جذاب برگزار کنید و مهارت خود را به آن‌ها نشان دهید.

دنیاهای متنوع بازی امکان تجربه چالش‌های بیش‌تری را به شما می‌دهد و بازی تا مدت‌ها وارد فاز تکرار نمی‌شود

تمرکز بالا درکنار سرعت لازمه موفقیت در بازی Mini Monsters Jump Adventures است و سازندگان روی جزئیات تله‌ها کار کرده‌اند و با اندکی تعلل باید دوباره کار را از نو شروع کنید. گاهی اوقات چالش‌ها سخت‌تر می‌شوند و باید با تجربه مکرر بازی موفق به پایان رساندن مرحله شوید. بازی از نظر گرافیکی طراحی ساده‌ای دارد و موسیقی هم با ریتم اکشن بازی همراهی دارد. انیمیشن گرافیکی هیولاها جالب و تفاوت های‌شان به وضوح مشخص است.

Mini Monsters Jump Adventures
Mini Monsters Jump Adventures
Mini Monsters Jump Adventures
سرعت‌عمل و تمرکز بالا از لازمه‌های موفقیت در بازی Mini Monsters Jump Adventures است

در صخره‌های طبیعت این عقاب‌ها هستند که جلودار شما هستند و با ورود به زیر دریا ماهیان وحشی شما را از رسیدن به گنجینه‌های بازی Mini Monsters Jump Adventures منع می‌کنند. البته این چالش‌ها تنها از نظر ظاهری با هم متفاوت هستند و مکانیسم مشابهی نسبت به هم دارند. تله‌های فیزیکی عملکرد بهتری از موانع پویا دارند و باید دقت نظر بیش‌تری در هنگام عبور از آن‌ها داشته باشید. تمرکز شما باید به‌قدری بالا باشد که به‌صورت مویی از آن‌ها عبور کنید و در پیچ و خم مکانیسم حرکتی این موانع سالم بمانید و به گنجینه‌ها برسید.

بازی Mini Monsters Jump Adventures قرار نیست که اثری بیادماندنی باشد و بیشتر در زمره آثاری قرار می‌گیرد که می‌توانید ساعتی با آن سرگرم شوید و چالش‌هایش را تجربه کنید. مراحل متنوع، شخصیت‌های دوست داشتنی و ریتم سریع همگی ویژگی‌هایی هستند که باعث می‌شود حداقل یک‌بار به سراغ این اثر بروید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Mini Monsters Jump Adventures


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده