نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

اپلیکیشن Vault Insider تا موعد انتشار بازی Borderlands 3 به بازیکنان جایزه می‌دهد

گیمرها با اپلیکیشن موبایل Vault Insider تا زمان عرضه‌ی بازی Borderlands 3 می‌توانند از جوایزی همچون لوت، پوشش و امتیازات، به‌صورت کاملا رایگان بهره‌مند شوند.

مدت زیادی تا عرضه‌ی جدیدترین اثر استودیو گیرباکس و تازه‌ترین قسمت از مجموعه بازی‌های شدیدا محبوب Borderlands یعنی Borderlands 3 باقی نمانده و تا رسیدن موعد انتشار اثر مورد بحث، شاهد فعالیت قدرتمند کمپین‌های تبلیغاتی این بازی خواهیم بود و مثل روز گذشته، امروز هم در جریان آخرین اخبار بازی، یک خبر تازه و جالب توجه از این بازی را داریم.

با توجه به‌اخباری که تیم سازنده‌ی بازی منتشر کرده، یک اپلیکیشن موبایل با نام Vault Insider هم‌اکنون در دسترس دنبال‌کنندگان بازی قرار گرفته است که دارندگان این برنامه، با نصب آن می‌توانند از مزایایی همچون امتیازات ویژه یا دریافت لوت‌های به‌خصوص و کاملا رایگان در زمان انتشار بازی بهره ببرند. با نصب این برنامه، تا قبل از عرضه‌ی بازی و در کنار جمع‌آوری امتیازات مختلف می‌توانید از یک پکیج با نام Welcome Pack بهره ببرید و سپرهای ویژه، نارنجک‌های کم‌یاب و یک تفنگ به‌خصوص با نام Trinket را در بازی به‌دست بیاورید و دشمنان‌ خود را به‌چالش بکشید.

Borderlands 3

دارندگان این برنامه‌ی اندروید و آیفون می‌توانند با دعوت دوستان خود به‌استفاده از آن، به‌اشتراک گذاشتن لینک دانلود اپلیکیشن در پروفایل خود در رسانه‌های اجتماعی و مواردی از این دست، امتیازات ویژه به‌دست بیاورند و از آن‌ها برای دریافت پوشش‌ها، تفنگ‌ها و موارد این‌چنینی استفاده کنند. نحوه‌ی بارگذاری این آیتم‌ها در بازی به‌گونه‌ای است که پس از عرضه‌ی بازی، می‌توانید تمامی امتیازات و آیتم‌هایی را که از Vault Insider به‌دست آوردید از بخش Redeem Code در بازی بارگذاری کنید و از خروجی آن‌ها بهره‌مند شوید.

در آخرین اخبار بازی «بوردرلندز 3» از حضور سازندگان این اثر در رویداد کامیک کان ۲۰۱۹ و نمایش طرح‌های منتخب آن‌ها برای تصویر کاور بازی مطلع شدیم. ساخته‌ی جدید استودیو گیرباکس و کمپانی 2K در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) در دسترس دارندگان ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. عرضه بازی روی پلتفرم گوگل استیدیا نیز تایید شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده