نویسنده: تیم کجارو
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵

کافی شاپ های استانبول که حتما باید به آن‌ها سر زد

 بهترین کافی شاپ‌های استانبول را بشناسید و برای گذراندن لحظاتی به دور از ازدحام گردشگران به آن‌ها پناه ببرید.

محتوای اصلی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و بخشی از آن در زومجی بازنشر شده است.

در گوشه و کنار محله‌های استانبول کافی‌ شاپ‌های زیادی افتتاح شده است و پرچم «موج سوم» را در دست دارند. با این حال همه این کافی شاپ‌ها کیفیت یکسانی ندارند و فقط برخی از آن‌ها کیفیت، قیمت، دکوراسیون و فضای خوب را یک جا دارند. در تور استانبول ممکن است حین گشت و گذار خسته شوید و دلتان بخواهد به دور از ازدحام جمعیت، در گوشه دنجی بنشینید و با یک فنجان قهوه ترک، خستگی‌تان را به در کنید. ما برای انتخاب بهترین کافی شاپ‌های استانبول به شما کمک می‌کنیم.

برای سفر به این شهر و برای انتخاب تور ترکیه و تور استانبول، می‌توانید به کمک کجارو قیمت تورهای آژانس‌های همکار را مشاهده و مقایسه کنید؛ ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی و در کمترین زمان، سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

Drip Coffeeist

کافی شاپ Drip Coffeeist

Drip Coffeeist بعد از افتتاح اولین شعبه‌اش در بخش آسیایی استانبول، طرفداران زیادی پیدا کرد و به همین دلیل یک شعبه دیگر آن نیز در قسمت اروپایی این شهر افتتاح شد.

این کافی شاپ برای تهیه قهوه فوق‌العاده و محلی ترک، از دستگاه روستر قهوه (دستگاهی که برای بو دادن و برشته کردن قهوه استفاده می‌شود)، استفاده می‌کند و یکی از بهترین قهوه‌های استانبول را می‌توانید اینجا نوش جان کنید. علاوه بر قهوه خوب و باکیفیت، تراس کافی شاپ Drip Coffeeist بسیار زیبا و دوست داشتنی است. 

کافی شاپ Four Letter Word Coffee

کافی شاپ Four Letter Word Coffee

کافی شاپ Four Letter Word Coffee در جزیره Burgazada که یکی از جزایر پرنسس استانبول است، قرار دارد. شاید اینجا واقعا یک کافی شاپ محسوب نشود، اما بازدید از این جزیره زیبا و نوش جان کردن یک فنجان قهوه خوشمزه ارزشش را دارد. این کافی شاپ فقط آخر هفته‌ها باز است.

کافی شاپ Coffee Department

کافی شاپ

محله بالات با موج جدیدی از کافه‌ها و رستوران‌ها مواجه است که در میان خانه‌های مسکونی تاریخی و کلیساهای قدیمی مثل قارچ رشد کرده‌اند. Coffee Department یکی از آن‌ها است که با قهوه‌های بو داده‌اش نظر هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. اینجا هر نوع قهوه‌ای که دلتان بخواهد، می‌توانید نوش جان کنید. 

همان‌طور که گفته شد این شهر کافه‌های زیادی دارد. شما می‌توانید فهرست کاملی از کافی شاپ‌ها و رستوران های استانبول را در کجارو مشاهده کنید و به اطلاعاتی مثل موقعیت مکان روی نقشه، آدرس دقیق و تصاویر آن‌ها دسترسی داشته باشید.


منبع کجارو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده