نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶

تریلر رسمی انیمیشن Playmobil: The Movie منتشر شد

کمپانی STX تریلر جدید و رسمی انیمیشن Playmobil: The Movie با صداپیشگی آنیا تیلور جوی را منتشر کرده است.

پس از موفقیت انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) در سال ۲۰۱۴، استودیوهای فیلمسازی مختلف به دنبال ساخت انیمیشن‌های سینمایی مشابه بودند که طی این مدت شاهد انتشار انیمیشن The Emoji Movie (فیلم اموجی) در سال ۲۰۱۷ بودیم. حال نوبت به محصولات Playmobil (پلی موبیل) رسیده تا کمپانی STX براساس آن یک انیمیشن سینمایی تولید و منتشر کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Playmobil: The Movie (فیلم پلی موبیل) منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این انیمیشن و شخصیت‌های اصلی آن هستیم که قرار است داستان یک مامور مخفی به‌نام رکس دشر را دنبال کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آنیا تیلور جوی، گابریل بیتمن، جیم گافیگان، دنیل ردکلیف، مگان ترینر، آدام لمبرت، کینن تامسون، وندی مک‌لندن کاوی و لینو دی‌سالوو، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Playmobil: The Movie حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های آن را بر عهده داشته‌اند. لینو دی سالوو که پیش از این به‌عنوان انیماتور در انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Bolt (بولت)، انیمیشن Tangled (تنگلد) و انیمیشن Frozen (فروزن) کار کرده بود، وظیفه کارگردانی این انیمیشن سینمایی را بر عهده دارد. نکته جالب این است که پیش از این باب پرشچتی، کارگردان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی)، قرار بود کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Playmobil: The Movie را بر عهده داشته باشد که پس از اینکه سونی پیکچرز نتوانست حق اکران این انیمیشن را خریداری کند، پروژه را ترک کرد.

انیمیشن Playmobil: The Movie برای اکران در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ (۸ شهریور ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کمپانی STX در طول امسال انیمیشن UglyDolls (عروسک‌های زشت) را نیز منتشر کرده است.


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده