نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

استودیوی THQ Nordic احتمالا تا شروع گیمزکام چهار بازی جدید معرفی می‌کند

به‌نظر می‌رسد استودیوی THQ Nordic در تلاش است که تا یک ماه آینده و پیش از شروع نمایشگاه گیمزکام، چهار بازی جدید معرفی کند.

استودیوی THQ Nordic که بیشتر با آثاری چون مجموعه Darksiders با آنها آشنایی داریم، به‌تازگی تریلری منتشر کرده است که طی آن از بازی‌هایی که قرار است در رویداد گیمزکام امسال قابل بازی باشند، رونمایی می‌کند. در مجموع شش بازی از این استودیو در مراسم امسال حضور دارند:

همان‌طور که احتمالا متوجه شده‌اید در لیست بالا نام یک بازی برده نشده است؛ بله درست حدس زدید، یکی از بازی‌های این استودیو هنوز اطلاعاتی رسمی از آن منتشر نشده است. از سویی دیگر اعضای این استودیو اعلام کرده‌اند که سه بازی دیگر نیز در این رویداد به‌صورت خصوصی و پشت درهای بسته معرفی می‌شوند. به احتمال زیاد یکی از این بازی‌ها همزمان با افتتاحیه این نمایشگاه به‌صورت یک استریم زنده نمایش داده می‌شود، اما برای دو بازی دیگر هنوز خبر موثقی از طرف تیم سازنده اعلام نشده است.

طبق اخبار منتشرشده ظاهرا باید منتظر معرفی چهار بازی جدید از این استودیو قبل از شروع نمایشگاه Gamescom 2019 باشیم؛ پیش‌بینی این بازی‌‌ها کار آسانی نیست اما یک گزینه محتمل معرفی نسخه جدید بازی Red Faction است که چند وقت پیش هم اطلاعاتی از آن در سایت Nvidia فاش شده بود. از میان بازی‌های محتمل دیگر می‌توان به نسخه‌ جدید آثاری چون TimeSplitters یا Alone in the Dark اشاره کرد.

برای پی‌بردن به جزییات بیشتری از این بازی‌ها نیاز نیست مدت زیادی منتظر بمانیم؛ تا شروع نمایشگاه گیمزکام 2019 زمان زیادی باقی نمانده و ماه آینده میلادی از تاریخ سه‌شنبه ۲۹ مرداد (۲۰ آگوست) به مدت چهار روز این رویداد برگذار خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر تازه منتشر شده از بازی‌های استودیوی THQ Nordic را که قرار است شاهد آنها باشیم مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

شما بیشتر منتظر معرفی کدام بازی از این استودیو هستید؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده