// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

قهرمان و نقشه جدید بازی For Honor معرفی شدند

شرکت یوبیسافت قهرمان جدیدی به نام Jormungandr از خانواده وایکینگ‌ها را معرفی کرد و در تاریخ ۱۰ مرداد ماه هم در دسترس قرار می‌گیرد.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) با پشتیبانی مناسب از بازی‌های آنلاین خود نظیر For Honor، سعی کرده است محتویات جدیدی را در دسترس کاربران قرار بدهد و همچنان سرورهای بازی را شلوغ نگه دارد. در حال حاضر در فصل سوم از سال سوم فورآنر به‌سر می‌بریم و شرکت یوبی سافت، محتوای جدید این فصل را معرفی کرده است.

باتوجه‌به‌ جدیدترین اخبار بازی، قهرمان جدیدی به‌نام Jormungandr معرفی شده است که از خانواده وایکینگ‌ها است. درواقع این جنگجوها سرپنت باستانی افسانه‌های نورس را عبادت می‌کنند. همچنین ظاهر ترسناک و بدن زخمی آن‌ها نشان‌گر این است که افراد سرسخت و دلیری در مقابل دشمنان هستند و شکست برای‌ آن‌ها بی‌معنی است. بازیکنان می‌توانند در بازی از نسخه زن یا مرد Jormungandr استفاده کنند.

در ادامه یک تریلر سینمایی هم از این قهرمان جدید منتشر شده است که نسخه زن Jormungandr را نشان می‌دهد. کاربران زومجی می‌توانند این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. در انتها مشخص شده است که درکنار Jormungandr یک نقشه‌ی جدید به نام Storr Stronghold هم به بازی اضافه می‌شود که کاربران در جریان حالت Breach می‌توانند از آن استفاده کنند. قهرمان Jormungandr در تاریخ ۱۰ مرداد ماه (یک آگوست) در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که سیزن‌پس را خریداری کرده‌اند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده