نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

ساره بیات در فیلم عنکبوت با محسن تنابنده همبازی خواهد بود

ساره بیات، بازیگر سینمای ایران به تازگی به فیلم سینمایی «عنکبوت» با کارگردانی ابراهیم ایرج زاد اضافه شده و در این فیلم با محسن تنابنده همبازی خواهد شد.

مدتی پیش بود که اخبار مربوط به آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی «عنکبوت» منتشر شدند. کارگردان فیلم «عنکبوت» ابراهیم ایرج‌زاد، نویسنده آن اکتای براهنی و تهیه‌کننده این فیلم جواد نوروزبیگی خواهد بود. محسن تنابنده نیز به عنوان اولین‌ بازیگر و ایفا کننده نقش اصلی فیلم معرفی شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، ساره بیات به فیلم سینمایی «عنکبوت» اضافه شده است. فیلم سینمایی «عنکبوت» در تابستان جلوی دوربین می‌رود و برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ساخته می‌شود. این فیلم ایرانی در رابطه با قاتل عنکبوتی و قتل‌های زنجیره‌ای او ساخته خواهد شد. بازیگران سرشناس دیگری نیز در این فیلم سینمایی حضور دارند که نام آنها به‌زودی اعلام خواهد شد.

ساره بیات

ساره بیات، بازیگر جدید فیلم «عنکبوت» بازی در سینما را از ۱۳۸۵ با فیلم «مقلد شیطان» آغاز کرد. شاید مهم‌ترین فیلم کارنامه وی، برنده اولین اسکار سینمای ایران یعنی «جدایی نادر از سیمین»، ساخته‌ اصغر فرهادی محسوب شود. ساره بیات تاکنون در فیلم‌هایی مانند «لامپ ۱۰۰»، «ساکن طبقه وسط»، «ناهید»، «محمد رسول الله»، «لابی» و «لابیرنت» بازی کرده است. ابراهیم ایرج‌زاد، کارگردان فیلم «عنکبوت» فیلم «تابستان داغ» را ساخته است. اکتای براهنی، نویسنده این فیلم سابقه ساخت فیلم «پل خواب» را دارد. جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده «عنکبوت» سابقه تهیه فیلم‌های «مارموز»، «زهرمار» و «اعترافات ذهن خطرناک من» را دارد.

نظر شما کاربران زومجی درباره پیوستن ساره بیات به فیلم سینمایی «عنکبوت» چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده