// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

بازی Hyper Light Drifter برای iOS منتشر شد

پورت بازی Hyper Light Drifter برای iOS توسط Abylight Studios امروز منتشر شد.

بازی Hyper Light Drifter از استودیو Heart Machine یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی دو‌بعدی است که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و تا به امروز برای پلتفرم‌های مختلفی هم پورت شده است. استودیو Abylight که وظیفه‌ی پورت کردن این بازی را برای نینتندو سوییچ بر عهده داشت، عهده‌دار پورت این بازی برای iOS نیز است.

Hyper Light Drifter یک بازی مستقل موفق بود که اوایل سال ۲۰۱۶ برای پی‌سی عرضه شد. این بازی اکشن و ماجراجویی با گرافیکی شبیه به بازی‌های ۱۶ بیتی کلاسیک، پیکسل آرت زیبا، موزیک فوق العاده و گیم‌پلی خلاقانه‌‌ی خود توانست امتیاز‌های بسیار خوبی را از منتقدان دریافت کند. اگر شما از طرفداران بازی The Legend of Zelda: Link to the Past باشید، مطمئنا از این بازی نیز خوشتان خواهد آمد.

پورت iOS این بازی از گیم پلی با ۱۲۰ فریم بر ثانیه روی iPad Pro و ۶۰ فریم بر ثانیه روی دیگر دستگاه‌های اپل پشتیبانی می‌کند؛ این بدان معنی است که iPad Pro با دو برابر فریم ریت نسخه‌ی نینتندو سوئیچ، بازی را اجرا خواهد کرد که قدم بزرگی محسوب می‌شود. این نسخه‌ی پورت شده‌ی بازی برای iOS، همان نسخه‌ی ویژه‌ای است که برای نینتندو سوییچ به همراه محتویات جدیدی در قالب سلاح‌ها، دشمنان و مناطق تازه به صورت انحصاری در دسترس قرار گرفت.

بازی Solar Ash Kingdom، جدیدترین ساخته‌ی استودیو Heart Machine، نیز در تاریخی نامشخص و از طریق فروشگاه اپیک گیمز، راهی پی سی خواهد شد.

بازی Hyper Light Drifter در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی، مک و لینوکس و نینتندو سوییچ در دسترس است و پورت این بازی برای iOS از امروز ۳ مرداد در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده