نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

سازندگان سابق بازی God of War به استودیوی جدید مایکروسافت ملحق شدند

در پی رقابت دیرینه مایکروسافت و سونی، ردموندی‌ها برای نسل بعدی ایکس‌باکس افراد زیادی از جبهه رقیب را به استخدام خود در آورده‌اند.

مایکروسافت در نسل هشتم به‌دلیل نداشتن بازی‌های انحصاری خوب مورد انتقاد زیادی از طرف جامعه گیمر‌ها واقع شده و عرصه را به رقیب قدیمی خود یعنی سونی واگذار کرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد فیل اسپنسر و تیم ایکس‌باکس از اشتباه خود درس گرفته‌اند و با تاسیس استودیو‌های زیاد، برای نسل بعدی کنسول‌های خود برنامه‌های مفصلی در سر دارند. The Initiative، یکی از همین استودیوهای جدید مایکروسافت، به‌تازگی برای تکمیل تیم خود سه تن از طراحان بازی God of War را استخدام کرده است. ری یومنز، این میلر و کریس او نیل افرادی هستند که اگر کسی عوامل بازی God of War را بشناسد، حتما با اهمیت کار آنها آشنا است. گفتنی است که یومنز و میلر در مجموعه Tomb Raider نیز حضور و فعالیت داشته‌اند. جالب است بدانید روبرت رایان، طراح ارشد استودیوی ناتی‌داگ(Naughty Dog) نیز قرار است از این به بعد در The Initiative مشغول به کار شود.

علاوه بر این، افراد مهم و تاثیرگذار دیگری نیز به مایکروسافت و این استودیو ملحق شده‌اند. فیونا چرباک، مدیر بخش استعداد سونی و Daniel Neuburger کارگردان بازی Tomb Raider از جمله افراد شاخص صنعت گیم هستند که مسیر جدیدی برای خود انتخاب کرده‌اند.

بر اساس پستی که در صفحه لینکدین استودیوی The Initiative منتشر شده، تا به‌امروز حدود سی نفر وارد این استودیو شده‌اند و پانزده موقعیت شغلی هم هنوز برای علاقه‌مندان خالی است؛ شغل‌هایی مثل کارگردان هنری و نویسندگی. با اینکه هنوز اطلاعات رسمی از  اولین بازی این استودیو مشخص نشده است، اما باتوجه به سابقه‌ی افراد نام‌برده، احتمالا باید منتظر یک بازی سوم شخص باشیم.

The Initiative همانند سایر استودیو‌هایی از قبیل پلی‌گراند گیمز و نینجا تئوری، به زیرمجموعه مایکروسافت و ایکس‌باکس اضافه شده است. باید دید با کار‌هایی که ردموندی‌ها برای نسل بعد خود انجام می‌دهند، می‌توانند همانند ایکس‌باکس 360 موفق ظاهر شوند و رقیب سنتی خود را پشت سر بگذارد؟ لطفا نظرات خود را در این مورد با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده