نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حضور جنل مونائه در فصل دوم سریال Homecoming تایید شد

جنل مونائه، بازیگر فیلم Moonlight، در فصل دوم سریال Homecoming (هوم‌کامینگ) شبکه آمازون، یکی از نقش‌های اصلی را ایفا خواهد کرد.

جنل مونائه، خواننده، ترانه‌سرا، مدل و هنرپیشه آمریکایی، برای حضور در فصل دوم تریلر روان‌شناختی Homecoming (هوم‌کامینگ) شبکه آمازون، انتخاب شده است و احتملاً نقش اصلی این سریال را ایفا خواهد کرد. وی قرار است نقش شخصیتی را بازی کند که در توصیف این شخصیت چنین آمده که زنی بسیار محکم و قوی است که خود را درون یک کانو، شناور روی رودخانه‌ای پیدا می‌کند و هیچ‌چیزی به یاد نمی‌آورد و نمی‌داند کیست و چطور از چنین جایی سردرآورده است.

Janelle Monáe

کارگردانی تمام اپیزودهای فصل ابتدایی سریال Homecoming برعهده‌ٔ سم اسماعیل، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده مصری آمریکایی بود که ساخت سریال Mr. Robot (آقای ربات) را در کارنامه دارد. فیلمنامه این سریال توسط ایلای هورویتز و مایکا بلومبرگ براساس پادکستی با همین عنوان، ساختهٔ این دو نفر، به رشتهٔ تحریر درآمده است. داستان فصل ابتدایی سریال Homecoming، دربارهٔ زنی به نام هایدی برگمن (با نقش‌آفرینی جولیا رابرتز) بود که به‌عنوان مشاور و روانشناس در یک مرکز خصوصی مرموز به نام «هوم‌کامینگ» کار می‌کند و وظیفه‌ آن این است که به سربازان بازگشته از جنگ کمک کند تا کم‌کم به زندگی جدید خود عادت کنند. فصل ابتدایی در ۱۰ اپیزودِ میانگین ۳۰ دقیقه‌ای، از شبکه آمازون پخش شد و با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان همراه شد. در ۷۶امین دوره جوایز گلدن گلوب، این سریال در سه رشته بهترین مجموعه تلویزیونی درام، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در بخش سریال درام (استفان جیمز) و بهترین بازیگر نقش اول زن (جولیا رابرتز) نامزد دریافت جایزه شد.

جنل مونائه بیشتر در عالم موسیقی مشهور است که البته در چند سال اخیر در فیلم‌های معروفی نیز نقش‌آفرینی کرده است که از میان آنان می‌توان به فیلم Moonlight اشاره کرد

یادآوری می‌کنیم چندی پیش سم اسماعیل، شورانر و شبکه USA با انتشار یک بیانیه مشترک اعلام کردند که دیگر سریال سم اسماعیل، یعنی سریال Mr. Robot در فصل چهارم به پایان خواهد رسید. شبکه USA و سم اسماعیل به توافق رسیدند تا اتفاقات این سریال در فصل چهارم به پایان برسد و این فصل در ۱۲ قسمت تولید و منتشر خواهد شد که شاهد افزایش ۲ قسمتی آن نسبت به فصل گذشته سریال هستیم.

جنل مونائه بیشتر در عالم خوانندگی و موسیقی مشهور است که البته در چند سال اخیر در فیلم‌های معروفی نیز نقش‌آفرینی کرده است که از میان آنان می‌توان به فیلم Moonlight (مهتاب) و فیلم Hidden Figures (اشخاص پنهان) اشاره کرد که در فیلم دوم با بازیگرانی چون تراجی پی. هنسون، اکتاویا اسپنسر، کوین کاستنر، کیرستن دانست، جیمز پارسونز، گلن پاول و ماهرشالا علی همبازی بود. آخرین نقش‌آفرینی وی نیز در فیلم تحسین‌شدهٔ Welcome to Marwen (به مارون خوش آمدید) رابرت زمکیس بود که این فیلم نیز همچون دو فیلم یادشده، بسیار مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.

جنل مونائه در فیلم Harriet (هریت) نیز حضور دارد که ‌کارگردانی این فیلم را کیسی لمونز، هنرپیشه، کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی بر عهده خواهد داشت و یکی از فیلم‌های مورد انتظار و مطرح جشنواره فیلم تورنتو (TIFF) خواهد بود. این فیلم زندگینامه‌ای، در مورد زندگی هریت تابمَن، مبارز علیه برده‌داری و یکی از موفق‌ترین رهبران سازمان «راه‌آهن سری» بود. سازمان «راه‌آهن سری» به بردگان سیاه‌پوست کمک می‌کرد تا به ایالت‌های شمالی که در آن برده‌داری منسوخ شده بود، فرار کنند. تابمَن از فعالان در مبارزه برای حق رأی زنان نیز بود. جنل مونائه و سنتیا اریوو، بازیگران اصلی این فیلم هستند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده