نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

نگاهی به زندگی لوکاس پوپ، سازنده بازی Papers Please

در این آیتم ویدیویی، نگاهی کوتاه به‌زندگی و تجربیات لوکاس پوپ، خالق تحسین‌شده‌ی آثاری مثل Papers Please و Return of The Obra Dinn می‌اندازیم.

خالق هر چیزی برای خلق اثرش، رنج و زحمت بسیار زیادی را به‌جان می‌خرد تا در پایان بتواند اثری را که در ذهنش دارد تحویل مخاطب خود بدهد. این اثر هرچیزی می‌تواند باشد؛ فیلم، کتاب، موسیقی، بازی یا هرچیز دیگر که از خاکستر تمامی این سختی‌ها، رنج‌ها و مصائبی که خالق این آثار متقبل می‌شوند، تجربیاتی ناب، آموزنده و شنیدنی سروشکل می‌گیرند که بدون شک دریافت این تجربیات می‌تواند در مسیر زندگی خودمان هم الهام‌بخش باشد.

زومجی با علم بر این قضیه، موضوعی جدید در سری برنامه‌های لودینگ با نام «داستان یک بازی‌ساز» را آغاز کرده و در اولین قسمت از این سری آیتم‌ها، سراغ لوکاس پوپ رفته است. پوپ که احتمالا نام او را شنیده‌اید و سال گذشته هم به‌عنوان بهترین شخصیت سال زومجی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد، آثاری تحسین‌شده همچون Return of The Obra Dinn و Papers Please را به‌تنهایی، خلق کرده و تجربه‌ی فعالیت در استودیوهای ناتی داگ و سونی سانتامونیکا را هم داشته است. بر همین اساس، در پنجاه و نهمین قسمت از سری برنامه‌های لودینگ، به‌سرغ لوکاس پوپ رفتیم و از تجربه‌های جذاب و نقاط درخشان زندگی حرفه‌ای او گفته‌ایم و در ویدیویی که در ادامه‌ی مطلب قرار دارد، آیتم نام‌برده را تماشا خواهیم کرد.

مجموعه برنامه‌های لودینگ را می‌توانید سه‌شنبه‌ی هر هفته راس ساعت ۲۱:۰۰ در صفحه‌ی اصلی زومجی و سرویس‌ اشتراک ویدیو آپارات، تماشا کنید.

دانلود از آپارات | دانلود از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده