نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

فاز پنجم دنیای سینمایی مارول از هم‌اکنون برنامه‌ریزی شده است

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مورد برنامه این شرکت برای فاز چهارم و حتی پنجم دنیای سینمایی مارول صحبت کرده است.

بامداد یکشنبه این هفته بود که در پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رسما رونمایی شد که بسیار کوتاه‌تر از سه فاز اول خواهد بود و تنها قرار است دو سال طول بکشد و نکته جالب دیگر آن عدم حضور هیچ قسمتی از فیلم Avengers (اونجرز) بود که از زمان آغاز به کار این مجموعه بی‌سابقه بوده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، از هم‌اکنون برنامه‌ریزی برای فاز پنجم این مجموعه هم انجام شده است. در مصاحبه با MTV News، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، اشاره کرد که برنامه‌ریزی برای دو فاز آینده دنیای سینمایی مارول از هم‌اکنون انجام شده و فیلم‌های فاز پنجم نیز به‌نظر می‌رسد که مشخص شده‌اند. فایگی گفت:

ما در مورد آنچه که باید اعلام و تایید کنیم، بحث و صحبت کردیم و گفتیم که آیا باید فاز چهارم و پنجم را امروز معرفی کنیم؟ ما برای پنج سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم و برنامه‌ریزی برای هر دو فاز انجام شده است.

Guardians of the Galaxy Vol. 2

بنابراین سوال این است که چرا مارول استودیو از فاز پنجم دنیای سینمایی خود در نمایشگاه کامیک کان پرده‌برداری نکرد و چرا تنها پروژه‌های دو سال آینده معرفی شدند؟ فایگی گفت:

من داشتم فکر می‌کردم که معرفی ۱۱ پروژه برای دو سال آینده کافی است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که پروژه‌های دو یا سه سال پس از آن را معرفی نکنیم.

پیش از این فایگی در پنل مارول به ساخت فیلم‌هایی چون فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳)، دنباله‌ی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، دنباله‌ی فیلم Black Panther (بلک پنتر)، فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و ریبوت فیلم X-Men (ایکس من) اشاره کرده بود که بیشتر این فیلم‌ها در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول منتشر خواهند شد و همچنین ریبوت فیلم Blade (بلید) نیز احتمالا بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است. علاوه بر این، در نمایشگاه D23 مارول استودیو قرار است دارای نمایش ویژه‌ای باشد که ممکن است کمی هم در مورد فاز پنجم این مجموعه صحبت شود.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده