نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۷

عرضه بازی Two Point Hospital با انتشار تریلری برای کنسول‌ها تایید شد

سگا به‌تازگی تریلری از بازی Two Point Hospital منتشر کرده است که طبق آن قرار است به‌زودی شاهد عرضه بازی برای کنسول‌ها نیز باشیم. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

بازی‌های شبیه‌ساز زیادی تا به‌امروز ساخته شده است؛ شبیه‌ساز‌های مختلفی از جمله خلبانی، ماشین‌سواری، کشاورزی و خیلی آثار دیگر؛ اما شاید یکی از عجیب‌ترین‌ بازی‌های این سبک را بتوان به ساخته استودیوی Two Point نسبت داد. بازی Two Point Hospital سال گذشته برای پی‌سی عرضه شد و همان‌طور که از نام آن مشخص است، این‌دفعه قرار است با حال‌وهوای محیط بیمارستان آشنا شویم؛ پس اگر شما هم به کارهای پزشکی و مدیریت یک بیمارستان علاقه دارید قطعا این بازی برای شما ساخته شده است. بازی Two Point Hospital یک جانشین معنوی برای بازی شبیه‌ساز Theme Hospital است که در سال ۱۹۹۷ در دسترس گیمر‌ها قرار گرفت و در آن مدیریت یک بیمارستان به گیمر محول می‌شد. جالب است بدانید اعضای استودیوی Two Point را تیم سازنده بازی Theme Hospital تشکیل می‌دهند.

متاسفانه برای مدت یک سال بازی در انحصار پی‌سی بوده تا اینکه در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Two Point با انتشار تریلری عرضه بازی Two Point Hospital را برای پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و همینطور نینتندو سوییچ تایید کرد.

شما به‌عنوان مدیر این بیمارستان، وظیفه دارید ساختن آن را از صفر شروع کنید، کارمند و پزشک استخدام کنید و برای بیماری‌های مختلف درمان‌ لازم را پیدا کنید. همه این موارد زمانی لذت‌بخش می‌شود که این کار سخت با گرافیک و گیم‌پلی جذاب همراه شود؛ دقیقا کاری که بازی Two Point Hospital برای طرفداران خود انجام می‌دهد.

بازی Two Point Hospital قرار است اواخر سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شود. نتیجه تولید و انتشار بازی برای کنسول‌ها ایده بسیار جذابی خواهد بود و با توجه به حمایت‌های سگا از بازی باید منتظر یک تجربه جذاب دیگر از این اثر این‌بار در کنسول‌ها باشیم. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما هم بازی Two Point Hospital را در پی‌سی تجربه کرده‌اید لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده