نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

اولین تصاویر بارون زیمو در سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شد

به‌تازگی دنیل برول اولین تصاویر رسمی شخصیت شرور و منفی بارون زیمو با ماسک خود در سریال The Falcon and the Winter Soldier را منتشر کرده است.

بامداد یکشنبه این هفته بود که در پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول رسما رونمایی شد و سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) قرار است بخشی از آن باشد. در این سریال قرار است شاهد حضور سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون ملقب به فالکون باشیم. علاوه بر این، تایید شد که بارون زیمو با بازی دنیل برول، در این سریال باز خواهد گشت و همچنین هلموت زیمو اینبار با ظاهر کامل و کلاسیک خود در این سریال حضور دارد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی بارون زیمو در سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر نشده است.

دنیل برول اخیرا دو تصویر از حضور این شخصیت در سریال The Falcon and the Winter Soldier در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. در یک تصویر شاهد چهره بدون ماسک او هستیم که

با اولین حضور او در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) بسیار تفاوت پیدا کرده و همچنین در تصویر دوم که تصویر واضحی هم نیست، بارون زیمو را با ماسک و ظاهر کلاسیکش قابل مشاهده است. این دو تصویر در واقع براساس ویدیویی است که از سریال The Falcon and the Winter Soldier در کامیک کان نمایش داده شده و برول مجاز بوده که دو تصویر از این ویدیو را منتشر کند و شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

The Falcon and the Winter Soldier

The Falcon and the Winter Soldier

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات سریال The Falcon and the Winter Soldier در دسترس نیست. دریک کولستاد که وظیفه نوشتن فیلمنامه هر سه قسمت فیلم John Wick (جان ویک) را بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کاری اسکاگلند که پیش از این برای کارگردانی سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) نامزد دریافت جایزه امی شده و جایزه بفتا را نیز برای آن دریافت کرده، کارگردانی هر ۶ قسمت سریال The Falcon and the Winter Soldier را بر عهده دارند. 

سریال The Falcon and the Winter Soldier در پاییز سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده