// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

کتاب داستانی Dragon Age: Tevinter Nights معرفی شد

به‌تازگی کتاب داستانی Dragon Age: Tevinter Nights معرفی شده است که احتمال دارد دارای کاراکترهای بازی Dragon Age 4 باشد.

سال گذشته پس از معرفی بازی Dragon Age: The Dread Wolf Rises یا همان Dragon Age 4، اطلاعات دیگری از جهان و کاراکترهای این بازی در دسترس قرار نگرفت. بااین‌حال اخبار و شایعاتی به‌گوش می‌رسید که وقایع بازی احتمال دارد در Tevinter Imperium روایت شود که سرزمین مختص‌به جادوگران است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کتاب داستانی کوتاهی به‌نام Dragon Age: Tevinter Nights معرفی شده است که وقایع آن در سرزمین Tevinter Nights روایت می‌شود. همچنین مشخص شده است که پتریک ویکس، یکی از نویسنده‌های تیم بایوور (BioWare)، یکی از ویرایش کننده‌های Dragon Age: Tevinter Nights خواهد بود. با معرفی این کتاب، احتمال دارد شاهد بعضی از کاراکترهای داستانی Dragon Age: The Dread Wolf Rises باشیم، زیرا در گذشته و معرفی کتاب Dragon Age: The Masked Empire، شاهد کاراکترهایی بودیم که بازیکن در بازی Dragon Age: Inquisition با آن‌ها روبه‌رو می‌شد.

در انتها مشخص شده است که کتاب داستانی Dragon Age: Tevinter Nights در تاریخ ۲۰ اسفند ماه (۱۰ مارس ۲۰۲۰) منتشر می‌شود. بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم در آینده چه اخباری حول دراگون ایج منتشر می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا در نمایشگاه گیمزکام شاهد اطلاعات بیشتری از Dragon Age 4 خواهیم بود؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده