// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تاریخ انتشار دومین Technical Test بازی Ghost Recon: Breakpoint اعلام شد

یوبیسافت اعلام کرده است که دومین تکنیکال تست Ghost Recon: Breakpoint در تاریخ سه مرداد ماه آغاز می‌شود و تا هفت مرداد ماه هم ادامه دارد.

بازی Ghost Recon: Breakpoint در مهر ماه عرضه می‌شود. شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر گوست ریکان: بریک‌ پوینت، سعی دارد با الهام‌گیری از سایر ساخته‌های خود و قرار دادن آن‌ها درکنار موارد جدید، تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را در دسترس کاربران قرار دهد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تاریخ شروع دومین تکنیکال تست Ghost Recon: Breakpoint اعلام شده است و کاربران می‌توانند بازی را تجربه کنند.

دومین تکنیکال تست بازی در تاریخ سه مرداد ماه (۲۵ جولای) آغاز می‌شود و تا تاریخ هفت مرداد ماه (۲۹ جولای) ادامه دارد تا یوبی سافت به‌خوبی بتواند سرورها و بخش آنلاین بازی را آزمایش کند. دراین‌میان اعلام شده است که کاربران به‌صورت اتفاقی از میان آن دسته از افرادی انتخاب می‌شوند که برای بتای بازی ثبت نام کرده‌اند. اگر تابه‌‌امروز برای بتای بازی Ghost Recon: Breakpoint ثبت نام نکرده‌اید، می‌توانید از اینجا برای ثبت نام اقدام کنید.

در ادامه مشخص شده است که اشخاص انتخاب شده، نباید تصاویر و ویدیوهای بازی را منتشر کنند. همچنین استریم از تکنیکال تست بازی ممنوع است. بازی Ghost Recon: Breakpoint در تاریخ ۱۲ مهر ماه (چهار اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده