// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Beyond: Two Souls روی پی سی منتشر شد

کاربران کامپیوتر هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز، بازی Beyond: Two Souls را خریداری کنند و از تجربه‌ی آن لذت ببرند.

پس از اینکه اعلام شد استودیو کوانتیک دریم (Quantic Dream) از این پس بازی‌های خود را روی پلتفرم‌های مختلف می‌سازد، این استودیو سه بازی Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human را برای پی سی معرفی کرد. در فصل بهار بازی هوی رین برای کامپیوتر و ازطریق فروشگاه اپیک گیمز عرضه شد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، هم‌اکنون بازی بیاند: تو سولز هم عرضه شده است تا کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های سینمایی و تعاملی، بتوانند ازطریق Beyond: Two Souls تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. بیاند: تو سولز روایت‌گر داستان دختری به‌نام جودی هولمز است که با یک نیروی فراطبیعی در ارتباط است. ازاین‌رو جودی وارد ماجراجویی بزرگی می‌شود تا این وجود و نیروی درون خود را بشناسد، اما رفته رفته درگیر اتفاق‌ها و رویدادهای بزرگ‌تری در زندگی خود می‌شود.

همچنین یک نسخه دمو هم از Beyond: Two Souls در دسترس است تا بازیکنان بتوانند قبل از خرید، آن را تجربه کنند. بیاند: تو سولز با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی PC اجرا می‌شود. در ادامه مشخص شده است که کاربران با خرید این بازی، بسته الحاقی Advanced Experiments را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Beyond: Two Souls چیست؟ آیا از تجربه‌ی این بازی لذت برده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده