نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

لیست بازیگران فیلم کمدی جدید نتفلیکس با حضور آدام سندلر اعلام شد

فیلم کمدی جدید سرویس استریم نتفلیکس، آخرین همکاری آدام سندلر با این سرویس پس از چند سال خواهد بود و حال در خبری جدید، فهرست بازیگران این فیلم اعلام شده است.  

آدام سندلر، کمدین، خواننده، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده آمریکایی، در یک فیلم کمدی دیگر با سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) همکاری خواهد داشت که این فیلم کمدی، تِم جشن هالووین را خواهد داشت. حال در جدیدترین خبر راجع به این فیلم کمدی، فهرست بازیگرانی که قرار است در آن حضور داشته باشند و به‌ایفای نقش بپردازند، اعلام شده است.

طبق گزارش سایت دِدلاین، فیلم کمدی بدون عنوان سرویس استریم نتفلیکس که بازیگر اصلی آن آدام سندلر خواهد بود، بازیگران زیادی خواهد داشت و اکثر آنان از بازیگران نقش‌های کمدی در سینمای هالیوود هستند. کوین جیمز (بازیگر فیلم Paul Blart: Mall Cop)، جولی بوون (بازیگر سریال Modern Family)، مایا رادولف (بازیگر سریال The Good Place)، استیو بوچمی (بازیگر سریال Miracle Workers)، راب اشنایدر (بازیگر فیلم The Hot Chick)، کنان تامپسون (بازیگر سیت‌کام Saturday Night Live)، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم کمدی، همبازی آدام سندلر خواهند بود. همچنین بازیگرانی چون ری لیوتا (بازیگر فیلم Goodfellas) و مایکل شیکلیس (بازیگر سریال The Shield) که نسبت به دیگر بازیگران، سابقهٔ حضور در فیلم‌ها و سریال‌های جدی را دارند نیز در فیلم جدید سرویس استریم نتفلیکس حضور خواهند داشت. شینا آن مک‌کلین، پاریس برلچ، تیم میدوز، کالین کوئین، جون اسکوب، شکیل اونیل، کاران برار، نوآه اشنپ، میکی دِی، ملیسا ویلاسنور، کیم وایتلی، لاوب کرافورد، بتسی سودارو، جرج والاس و بلیک کلارک، دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

Murder Mystery

این فیلم را شرکت هپی مدیسون پروداکشنز (Happy Madison Production) خواهد ساخت و کارگردانی آن را استیو بریل بر عهده خواهد داشت. فیلمنامه این اثر را تیم هرلیهای و آدام سندلر، به‌صورت مشترک نوشته‌اند. داستان این فیلم در شهر سیلِم ایالت ماساچوست روایت می‌شود و در مورد شخصیتی با نام هابی دوبوآ با نقش‌آفرینی آدام سندلر است که زندگی خود را وقف برگزاری مراسم هالووین مشهور و افسانه‌ای این شهر کرده است؛ اگرچه وی همواره مورد تحقیر و تمسخر دیگران است، اما این موضوع برای هابی اهمیت ندارد. روزی اتفاقی می‌افتد که برگزاری باشکوه مراسم هالووین را به‌شدت تهدید می‌کند و هالی باید تمام تلاش خود را بکار گیرد تا مهم‌ترین روز این شهر در سال، از این اتفاق سربلند بیرون بیاید.

داستان فیلم در مورد شخصیتی با نام هابی دوبوآ با نقش‌آفرینی آدام سندلر است که زندگی خود را وقف برگزاری مراسم هالووین مشهور و افسانه‌ای شهر سیلِم ایالت ماساچوست کرده است

همچنین چندی پیش سرویس استریم نتفلیکس آماری از استقبال از فیلم Murder Mystery (راز جنایت) منتشر کرد که طبق این آمار، بیش از ۳۰ میلیون نفر فیلم کمدی اکشن Murder Mystery با بازی آدام سندلر و جنیفر آنیستون را در سه روز اول انتشار آن تماشا کرده‌اند تا رکورد افتتاحیه فیلم‌های این سرویس استریم شکسته شود. طبق این آمار، حدود ۳۰.۸۷ میلیون بیننده این فیلم را تماشا کرده‌اند که ۱۳.۴ میلیون بیننده از آمریکا/کانادا و ۱۷.۵ میلیون نیز از دیگر کشورها بوده‌اند.

در سال ۲۰۱۷ بود که سرویس استریم نتفلیکس با آدام سندلر برای ساخت بیش از ۴ فیلم دیگر قرارداد بست تا در مجموع این بازیگر و کمدین محبوب، در ۸ فیلم سرویس استریم نتفلیکس نقش آفرینی کند. فیلم The Ridiculous 6 (شش کله‌پوک) که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، اولین همکاری سندلر با سرویس استریم نتفلیکس بود و به‌دنبال آن فیلم The Do-Over (دو اور) در سال ۲۰۱۶ و فیلم  The Week Of در سال ۲۰۱۸ منتشر شدند. فیلم Uncut Gems، فیلم بعدی مشترک نتفلیکس و سندلر خواهد بود که قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود و انتظار می‌رود که نتفلیکس به‌دنبال امضای قرارداد جدید با این بازیگر باشد تا شاهد پایان همکاری مشترک آنان نباشیم.

کایل نیواچک وظیفه کارگردانی فیلم Murder Mystery را بر عهده داشته است و در این فیلم شاهد حضور و نقش آفرینی بازیگرانی چون آدام سندلر، جنیفر آنیستون، لوک ایوانز، جما آرترتون، عدیل اختر، ترنس استامپ، دیوید ویلیامز، لوئیز جراردو مندز، دنی بون، کوتسونا شیئوری، جان کانی، اولافور داری اولافسون، اریک گریفین و آندره‌آ بندوالد، بوده‌ایم. فیلم Murder Mystery داستان یک زن و شوهر را روایت می‌کند که باید راز قتل یک میلیاردر که در یک قایق کشته‌شده است، کشف کنند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده