نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

مراحل تولید و ساخت فیلم Fast and Furious 9 متوقف شد

با توجه به صدمه دیدن یکی از بدلکاران فیلم Fast and Furious 9، مراحل ساخت و تولید پروژه جدید شرکت یونیورسال پیکچرز با یک روز تأخیر مواجه شد.

گویا حادثه‌ای حین مراحل تولید و ساخت قسمت جدید مجموعه Fast and Furious (سریع و خشن) روی داده و یکی از اعضای پشت صحنهٔ فیلم دچار مصدومیت شده و همین اتفاق سبب تأخیر یک‌روزه در مراحل ساخت و تولید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشن ۹) شده است.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، یکی از بدلکاران فیلم Fast and Furious 9، آسیبی جدی در یکی از صحنه‌های فیلمبرداری فیلم در یکی از لوکیشن‌های کشور انگلستان دیده است؛ گویا این اتفاق در استودیو لیوزدن (Leavesden Studios) که متعلق به شرکت برادران وارنر (Warner Bros) بوده، رخ داده است. شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) رخ دادن این سانحه را تأیید کرده است و به‌صورت رسمی اعلام کرد که به‌همین دلیل، مراحل تولید و ساخت قسمت جدید مجموعهٔ «سریع و خشن»، یک روز به‌تأخیر افتاده است تا دلایل رخ دادن این سانحه مشخص شود. گویا شدت صدمه به‌فرد بدلکار به‌گونه‌ای بوده است که بلافاصله آمبولانس در لوکیشن حاضر می‌شود و با هلیکوپتر، بدلکار آسیب‌دیده را به بیمارستان می‌رسانند.

Fast 8

یک از مسئولان سرویس آمبولانس‌های مناطق شرقی کشور انگلستان در رابطه با این حادثه به خبرنگار سایت هالیوود ریپورتر چنین گفت:

بنابر گزارشی مبنی بر مصدمیت فردی در اثر سقوط، یک آمبولانس به‌همراه سه پرستار و مسئول، از طریق سرویس آمبولانس هوایی منطقهٔ اسکس و هرتز، به استودیو لیوزدن اعزام شدند و بلافاصله این افراد در محل یادشده، حضور پیدا کردند (این اتفاق در تاریخ ۲۲ جولای رخ داده است). فرد مصدوم دچار جراحت شدیدی از ناحیه سر شده بود و فوراً از طریق هلیکوپتر به بیمارستان رویال شهر لندن منتقل شد.

گویا شدت صدمه به‌فرد بدلکار به‌گونه‌ای بوده است که بلافاصله آمبولانس در لوکیشن حاضر می‌شود و با هلیکوپتر، بدلکار آسیب‌دیده را به‌بیمارستان می‌رسانند

از اوایل این ماه بود که سرانجام مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 آغاز شد و در این فیلم قرار است شاهد بازگشت و حضور بازیگرانی چون وین دیزل در نقش دومنیک تورتو، میشل رودریگز در نقش لتی، جوردانا بوروستر در نقش میا تورتو، تایریس گیبسون در نقش رومان پیرس، لودا کریس در نقش تج پارکر و ناتالی امانوئل در نقش رمزی باشیم و همچنین جان سینا، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، از جمله بازیگران جدیدی هستند که قرار است در قسمت جدید فیلم Fast and Furious حضور داشته باشند و به‌ایفای نقش بپردازند. شارلیز ترون، بازیگر نقش سایفر و هلن میرن، بازیگر نقش مگدالن شاو (مادر دکارد و اوون شاو) که پیش از این شاهد حضور این دو شخصیت در فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشن) بودیم، قرار است برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Fast and Furious 9 بازگردند. این فیلم دومین حضور ترون در مجموعه سریع و خشمگین است، اما میرن قرار است در فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو) که اسپین‌آف این مجموعه است، نیز حضور داشته باشد که این فیلم قرار است به زودی اکران شود. جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious، برای کارگردانی قسمت نهم این مجموعه نیز بازگشته است. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰) اکران شود. پیش از این دو فیلم، فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده