نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

برادران روسو از ساخت اقتباسی براساس Grimjack و Battle of the Planets خبر دادند

برادران روسو از ساخت اقتباسی براساس دو مجموعه Grimjack و Battle of the Planets خبر دادند و اطلاعات بیشتری از فیلم بعدی خود منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران روسو اطلاعات جدیدی را از پروژه‌های آینده خود و استودیوی فیلمسازی AGBO که به آن‌ها تعلق دارد، به اشتراک گذاشته‌اند. جو و آنتونی روسو که کارگردانی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، پر فروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان را بر عهده داشته‌اند، در پنل مشترک خود و استودیوی فیلمسازی AGBO که متعلق به آن‌ها است، در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 اطلاعات جدیدی از پروژه‌های جدید این استودیو منتشر کرده‌اند. برادران روسو اعلام کردند که آن‌ها تهیه کنندگی ساخت فیلمی براساس کامیک Grimjack (گریمجک) برای آمازون و فیلمی براساس انیمه Battle of the Planets (نبرد سیاره‌ها) را بر عهده گرفته‌اند.

Grimjack و Battle of the Planets

فیلم Cherry (چری) قرار است فیلم بعدی برادران روسو پس از فیلم Avengers: Endgame باشد که تام هالند قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. برادران روسو همچنین تایید کردند که فیلم Cherry قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود. علاوه بر این، این دو برادر توضیح دادند که آن‌ها قرار نیست وظیفه کارگردانی فیلم Grimjack را بر عهده داشته باشند، اما ممکن است روی صندلی کارگردانی فیلم Battle of the Planets بنشینند و هنوز احتمالی کارگردانی این فیلم توسط آن‌ها وجود دارد. جو روسو گفت:

اگر ما قرار باشد این فیلم را بسازیم، این یک فیلم لایو اکشن خواهد بود.

این کارگردان ۴۸ ساله توضیح داد که انیمه Battle of the Planets یکی از انیمه‌های محبوب دوران کودکی او بوده که از مدرسه برای تماشای آن فرار میکرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این دو پروژه منتشر نشده و به‌نظر می‌رسد که به‌تازگی حق ساخت اقتباس سینمایی آن واگذار شده است. سریال Battle of the Planets در ۸۵ قسمت تولید و در بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۰ منتشر شده بودند و این مجموعه دارای کتاب‌های کامیک نیز بوده است. شخصیت گریمجک نیز توسط جان اوستراندر و تیموتی ترومان خلق و برای اولین بار در سال ۱۹۸۳ معرفی شد. ماه خرداد امسال بود که برادران روسو از همکاری با نتفلیکس (Netflix) برای ساخت مجموعه انیمیشن Magic: The Gathering خبر دادند که حال ممکن است این پروژه تبدیل به چیز دیگری شود. جو روسو گفت:

این یک پروژه انیمیشنی است که پتانسیل تبدیل شدن به یک اثر لایو اکشن را نیز دارد. این یک بازی است که ما آن را دوست داریم و به عجایب Magic: The Gathering علاقه‌مند و بسیار هیجان زده هستیم که قرار است داستان آن‌ را بسازیم.

Magic: The Gathering

علاوه بر این، نتفلیکس تایید کرد که تمرکز انیمیشن Magic: The Gathering قرار است روی دو شخصیت محبوب جیس بلرن و چاندرا نالار باشد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده