نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷

حجم بازی Wolfenstein: Youngblood روی نینتندو سوییچ مشخص شد

با نزدیک‌شدن به زمان عرضه بازی Wolfenstein: Youngblood اطلاعاتی از قبیل حجم نسخه سوییچ بازی منتشر شده است. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

بازی‌های کمی را می‌توان نام برد که با خلاقیت و نوآوری توانسته باشند استاندارد‌های سبک خود را تعریف کنند. مجموعه Wolfenstein برای اولین بار در سال ۱۹۸۱ متولد شد و به سرعت توانست به یکی از بهترین‌ بازی‌های سبک شوتر اول شخص تبدیل شود. این بازی اثری است که ردپای آن را می‌توان در بسیاری از بازی‌های حال حاضر مشاهده کرد. بعد از موفقیت نسخه Wolfenstein II: The New Colossus از این مجموعه، تا کمتر از یک هفته آینده شاهد عرضه جدیدترین بازی از این سری قدیمی خواهیم بود.

حال در جدیدترین اخبار بازی، در صفحه بازی Wolfenstein: Youngblood در فروشگاه e-shop نینتندو اطلاعاتی از بازی منتشر شده‌است. بازی ۲۰.۶ گیگابایت از فضای سوییچ شما را اشغال خواهد کرد. با توجه به‌ اینکه کل فضای داخلی نینتندو سوییچ 32GB است، به‌دلیل اینکه بتسدا معمولا در بسته‌بندی نسخه فیزیکی بازی‌هایش برای سوییچ، تنها کد‌ دانلود آن‌ها را قرار می‌دهد، بهتر است یک کارت حافظه با فضایی بیشتر برای بازی در اختیار داشته باشید.

یک نسخه دموی بازی به‌صورت رایگان برای دانلود موجود است، اما با کمی تفاوت. این نسخه برای کسانی است که با استفاده از ویژگی Buddy Pass که در نسخه دیلاکس بازی است آن را تجربه می‌کنند؛ ویژگی‌ای که به بازیکنان اجازه خواهد داد تا صرفا با خرید یک نسخه از بازی، آن را با یکی از دوستان خودشان تجربه کنند و شخص دوم دیگر نیازی به خرید اثر نخواهد داشت.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید حتما اطلاع دارید که زمان گیم‌پلی بازی Wolfenstein: Youngblood بالای سی ساعت خواهد بود. یرک گوستافسون (Jerk Gustafsson)، مدیر اجرایی پروژه، نسخه سوییچ بازی را به لطف استودیوی Panic Button یک معجزه و اثری شگفت‌انگیز خطاب کرد.

بازی Wolfenstein: Youngblood قرار است در تاریخ تاریخ ۴ مرداد (۲۶ جولای) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ویندوز، نینتندو سوییچ و در آینده نیز برای گوگل استیدیا منتشر شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده