نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

معرفی بازی موبایل کلش آو زامبی ۲؛ ابرقهرمانان علیه زامبی ها

در نسخه فارسی بازی کلش آو زامبی ۲ برای بقا و نجات از حمله زامبی‌ها، پناهگاه خود را می‌سازید و به زامبی‌ها حمله می‌کنید. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های استراتژیک همیشه محبوبیت زیادی بین گیمرها دارند؛ آثاری مهیج و پر از اتفاقات جذاب که بازیکنان ساعت‌ها مشغول تجربه آن‌ها هستند. این سبک محبوب مدت‌ها است که به گوشی‌های موبایل آمده است و شاهد بازی‌های با کیفیت و محبوبی از این سبک هستیم. حال، استودیو ایرانی مگنت گیم بازی موبایل زیبایی را در دسترس قرار داده است که مورد توجه بازیکنان قرار گرفته و در سال ۱۳۹۶ کاندیدای بهترین بازی استراتژی در جشنواره وب و موبایل شده است. بازی موبایل کلش آو زامبی 2 اثری در سبک استراتژی و آنلاین است که بازیکنان باید پناهگاه خود را بسازند تا از گزند حمله زامبی‌ها در امان بمانند. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید را که در کافه بازار نمره ۴.۶ از ۵ را از سوی بازیکنان دریافت کرده است، معرفی کنیم. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

Clash of Zombies 2

ابرقهرمانانی چون هالک، ثور، بتمن و اسپایدرمن در بازی حضور دارند

بازی موبایل Clash of Zombies 2 درباره گسترش ویروسی با نام T است که انسان‌ها را به زامبی‌‌های ترسناک تبدیل می‌کند. تولید این ویروس توسط دکتر T باعث شده تا سلامت مردم جهان با خطری جدی روبه‌رو شود. هرچند سازمانی به نام شیلد که ابرقهرمانانی چون هالک، ددپول، بتمن، ثور و اسپایدرمن را در خود دارد، وارد ماجرا می‌شود تا با ازبین‌بردن زامبی‌ها، جهان را از این خطر نجات دهند. هدف بازیکن ساخت یک قلمرو یا پناهگاه است تا بتواند نیروهای ویژه‌ای برای مقابله با زامبی‌ها آماده کند. تعداد مراحل مختلفی برای بازیکن در دسترس قرار دارد که بتواند به قلمرو زامبی‌ها حمله کند و آن‌ها را از بین ببرد. ابر قهرمانان نیز از نیروهای ویژه قلمرو بازیکن محسوب می‌شوند که با استفاده از آن‌ها می‌توان زامبی‌ها را از بین برد. بازیکن با پیروزی در نبردها به‌عنوان پاداش سکه دریافت می‌کند و برای ارتقا و گسترش نیروها و قلمروی خود از آن استفاده می‌کند. یکی از نکات جذاب این بازی، وجود بخش لیگ است که بازیکن با تشکیل لیگ، می‌تواند با دوستان خود به‌صورت تیمی با زامبی‌ها مبارزه کند. لازم به ذکر است که درکنار مبارزه با زامبی‌ها بازیکن می‌تواند به پناهگاه دیگر بازیکنان حاضر در بازی کلش آو زامبی ۲ حمله کند و سکه‌های موجود در قلمروی آن‌ها را غارت کند. این بازی اندروید دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند با پول واقعی، الماس یا سکه خریداری کند و در ارتقا و پیشرفت قلمروی خود لحاظ کند. از بعد طراحی نیز بازی کلش آف زامبی ۲ شباهت‌هایی را به بازی کلش آف کلنز به‌ویژه در زمینه طراحی درختان و شیوه پیشرفت و ارتقاء آیتم‌ها دارد و اگر بازی سوپرسل را تجربه کرده باشید، کلش آف زامبی تجربه‌ای آشنا را برای شما رقم می‌زند.

Clash of Zombies 2

قدرت‌های ویژه هر یک از قهرمان‌ها و طراحی فانتزی‌ شخصیت‌های آشنا، چهره‌ای خاص به بازی کلش آو زامبی ۲ داده است

بازی موبایل کلش آو زامبی ۲ دارای گرافیکی سه‌بعدی و انیمیشنی است. شخصیت‌های بازی با الهام از دنیای مارول زیبا طراحی شده‌اند و در حقیقت شاهد حضور آدمک‌هایی با ظاهری فانتزی هستیم. به‌ویژه تنوع رنگ‌ها در بازی بسیار مشهود است و بازیکن با تماشای محیط قلمروی خود، از محیط سرسبز و زیبای آن لذت می‌برد. انیمیشن‌های شخصیت‌ها روان هستند و هر شخصیت دارای انیمیشن‌ها و حرکات منحصربه‌فرد است؛ به‌عنوان مثال تانوس می‌تواند با کوبیدن مشت خود بخشی ‌از پایگاه دشمن را از بین ببرد یا آیرون من به‌راحتی از آسمان حمله می‌کند. البته قهرمان‌های بازی تنها به دنیای مارول خلاصه نمی‌شوند و حتی شاهد حضور شخصیت‌هایی مانند اوچیها مادارا از دنیای انیمه ناروتو یا بتمن از دنیای DC نیز هستیم. با ورود به بازی گزینه‌ای به نام مکان آرزوها در دسترس قرار می‌گیرد که باید از این بخش قهرمان مورد نظر خود را برای دفاع و حمله انتخاب کنید. موسیقی بازی موبایل کلش آو زامبی ۲ فضایی حماسی و پرانرژی دارد که بازیکن با شنیدن آن انگیزه بالایی برای کشتن زامبی‌ها پیدا می‌کند. در مجموع، بازی کلش آو زامبی از نظر گیم‌پلی و ویژگی‌های فنی در شرایط خوبی قرار دارد و حتی سازندگان با در دسترس قرار دادن دستاوردها به شما اجازه می‌دهند تا کاملا هدفمند با انجام مجموعه‌ای از فعالیت‌ها جوایزی را برای پیشرفت سریع‌تر به‌دست بیاورید. اما نکته مهم در رابطه با بازی کلش او زامبی ۲، پشتیبانی خوب استودیوی مگنت از این بازی است. به‌لطف صفحه رویدادها و ایستگاه اطلاع‌رسانی می‌توانید از زمان آغاز آخرین تعمیرات روی سرور مطلع شوید و حتی توصیه‌هایی را برای از دست نرفتن پیشرفت‌ها مطالعه کنید.

Clash of Zombies 2

کلش آو زامبی ۲ دارای حالت نبرد آنلاین است که به شما امکان مبارزه آنلاین با میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا را می‌دهد

بازی موبایل کلش آو زامبی ۲ اثری هیجان‌انگیز و مهیج است که می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم خود کند. گرافیک زیبا، موسیقی حماسی و گیم‌پلی درگیرکننده و چالش‌برانگیز بازی باعث شده است این اثر جزو بهترین بازی های اندروید قرار بگیرد و با استقبال خوبی از سوی بازیکنان رو‌به‌رو شود. اگر شما از علاقه‌‌مندان به بازی های زامبی محور و قهرمانانه هستید، تجربه این بازی را به شما پیشنهاد می‌دهم. البته توجه داشته باشید که بازی کلش آو زامبی ۲ دارای حالت نبرد آنلاین است که امکان مبارزه آنلاین با سایر بازیکنان در اقصی نقاط جهان را فراهم می‌کند. این بازی هم‌اکنون روی فروشگاه کافه بازار به‌صورت رایگان و با پشتیبانی از زبان فارسی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های پایین، این بازی زیبا را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی کلش آو زامبی 2

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده