نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

اولین تریلر فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood با بازی تام هنکس منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز امروز سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood با بازی تام هنکس را منتشر کرده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood (روزی زیبا در محله) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم زندگینامه هستیم که براساس زندگی فرد راجرز با بازی تام هنکس، ساخته شده است. فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood براساس یک داستان واقعی از دوستی بین فرد راجرز و تام جوناد است. فرد مکفیلی راجرز ملقب به آقای راجرز، مجری مشهور برنامه Mister Rogers' Neighborhood (محله آقای راجرز) است و تام جوناد نیز یکی از روزنامه‌نگاران معروف بوده که این دو رابطه دوستی نزدیکی با یکدیگر داشتند. داستان فیلم در مورد دورانی است که از تام جوناد خواسته می‌شود تا مقاله‌ای را در مورد زندگی فرد راجرز بنویسد. با اینکه او در ابتدا علاقه‌ای به این کار نداشت، اما پس از مدتی به شخصیت فرد راجرز علاقه‌مند می‌شود و در ادامه اعتراف می‌کند که شخصیت خودش نیز دستخوش تغییراتی شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تام هنکس در نقش فرد راجرز، متیو ریس در نقش تام جوناد، سوزان کلیچی واتسون، کریس کوپر، انریکو کولانتونی، ماریان پلانکت، تامی بلانچارد، وندی مکه‌نا، سکینه جعفری، کارمن کوزاک، نوآ هارپستر و مدی کرنمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده ماریل هلر، کارگردان فیلم The Diary of a Teenage Girl (خاطرات یک دختر نوجوان) و فیلم Can You Ever Forgive Me (هرگز می‌توانی مرا ببخشی؟)، بوده است. تام هنکس پیش از این نقش والت دیزنی را در فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس) محصول سال ۲۰۱۳، بازی کرده بود.

فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده