نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۳

اولین تصویر مفهومی فیلم Black Widow حضور تسک مستر را تایید کرد

به‌تازگی مارول استودیو اولین تصویر مفهومی فیلم Black Widow را منتشر کرده که حضور تسک مستر را در فیلم تایید می‌کند.

بامداد دیروز بود که پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 برگزار شد که در آن شاهد رونمایی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول بودیم. در این پنل اطلاعات جدیدی از فیلم Black Widow (بلک ویدو) نیز منتشر شد که طبق آن، اتفاقات این فیلم قرار است پس از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شود و همچنین به اتفاق بوداپست نیز در فیلم اشاره خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر مفهومی فیلم Black Widow منتشر شده است. اندی پارک، طراح تصاویر مفهومی و استوری‌برد مارول استودیو با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اولین تصویر مفهومی این فیلم را منتشر کرده که این تصویر مفهومی حضور شخصیت شرور و منفی Taskmaster را در فیلم تایید می‌کند. در این تصویر، بلک ویدو را در حال مبارزه با تسک مستر مشاهده می‌کنیم و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Black Widow

طبق این تصویر، لباس Taskmaster شباهت زیادی به نسخه کامیک این شخصیت دارد، اما ماسک او متفاوت است و به‌نظر می‌رسد که کمی حالت مدرن‌تری به خود گرفته باشد. با این حال، هنوز بازیگر نقش تسک‌مستر در فیلم Black Widow تایید و اعلام نشده است. همچنین ویدیویی از صحنه بوداپست این فیلم در پنل مارول منتشر شده که در این صحنه ظاهرا در ابتدا ناتاشا و یلنا با یکدیگر مبارزه می‌کنند و در ادامه تسک‌مستر وارد می‌شود. اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف (بلک ویدو)، دیوید هاربر در نقش الکسی شوتساکف (رد گاردین)، ریچل وایس در نقش ملینا (آیرون میدن)، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون و ری وینستون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Widow حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فیلم Black Widow برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، وظیفه کارگردانی «بلک ویدو» را بر عهده دارد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده