نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰

بمب تخفیف مسترکالا؛ ۱ تا ۵ مرداد

بمبی بزرگ در ۱ مرداد منفجر خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی مسترکالا، بروزترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل؛ از تاریخ ۱ تا ۵ مرداد تخفیف‌های بزرگی را ارائه می‌دهد تا شما عزیزان بتوانید با کمترین قیمت، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات را خریداری کنید و علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، در وقت خود نیز صرفه‌جویی کنید.

بمب تخفیف مسترکالا چگونه است؟

همان‌طور که گفتیم بمب تخفیف مسترکالا از ۱ تا ۵ مرداد ۹۸ شروع می‌شود. در هر روز ۶۴ محصول فوق وسوسه انگیز وارد جشنواره انفجار مسترکالا می‌شود. پس کافی است هر ۳ ساعت به مسترکالا سر بزنید تا شاید کالایی که شما می‌خواهید هم جزو 8 محصول آن ۳ ساعت باشد.

بمب تخفیف مسترکالا چه کالاهایی را شامل می‌شود؟

هرچیزی که در مسترکالا موجود است ممکن است به جشنواره انفجار مسترکالا اضافه شود و شامل تخفیفی با درصد بالا شود.

برای مثال جدیدترین دستبند سلامتی شیائومی که با نام Mi Band  4  شناخته می‌شود، پاوربانک ۳۰ هزار روموس، اسپیکر هوکو، رم اپیسر، هندزفری بلوتوث محبوب سامسونگ Level U که هرکدام از این محصولات تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان شامل تخفیف خواهند شد.

همچنین محصولات دیگر مانند اسپیکر، پاوربانک، هدفون، کابل شارژ، آداپتور شارژر، قاب و محافظ صفحه گوشی‌های جدید بازار و کلی محصول دیگر نیز شامل جشنواره انفجار مسترکالا خواهند شد که با قیمتی فوق وسوسه انگیز به شما عزیزان ارائه می‌شود.

چگونه با خرید از مسترکالا در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنم؟

با خرید از مسترکالا می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن کالای خود را دریافت کنید. خصوصا اگر داخل تهران حضور داشته باشید می‌توانید از بازه‌های زمانی صبح، ظهر و شب استفاده کنید. بله! بازه ی زمانی شب نیز جزو بازه‌های ارسالی مسترکالا است که چندی پیش به سایت اضافه شده. می‌توانید کالای خود را در هر ساعتی از روز تحویل بگیرید.

یادتان نرود که فقط در زمان جشنواره انفجار مسترکالا، هزینه ارسال سفارشات بالای ۵۰ هزار تومان رایگان هستند.

آیا روش ارسال در زمان جشنواره متفاوت است؟

در سرعت ارسال تغییری ایجاد نمی‌شود. فقط به‌دلیل محدودیت در تعداد کالاهایی که با قیمت‌های پایین ارائه شده است باید آن را نهایتا تا یک روز پس از سفارش تحویل بگیرید. البته سفارشات پرداخت آنلاین در جشنواره اولویت بالاتری برای ارسال دارند.

چرا باید از مسترکالا خرید کنیم؟

مسترکالا علاوه‌بر قیمت پایین و سرعت بالا در ارسال، شامل مزایای دیگری نیز است. برای مثال می‌توانید پس از اینکه هر سفارش شما به دستتان رسید، با نظر گذاشتن در صفحه محصول یک کد تخفیف برای خرید بعدی خود دریافت کنید. شاید هم کالا را خریداری کرده‌اید و در مورد نحوه استفاده از آن سوالی دارید؛ مسترکالا با بکارگیری کارشناسانی خبره در زمینه پشتیبانی فنی به شما کمک می‌کند تا از خرید خود لذت ببرید.

مسترکالا از چه راه‌هایی در دسترس است؟

مسترکالا علاوه‌بر اینکه ازطریق سایت در دسترس است، با اپلیکیشن اندروید و iOS نیز همیشه در جیب شما است. می‌توانید با دانلود اپلیکیشن از مزایایی همچون خرید ساده‌تر، کد تخفیف‌های بیشتر و سرعت بالاتر بهره‌مند شوید.

همچنین می‌توانید ما را در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید تا از تخفیف‌های لحظه ای ما نیز باخبر شوید.

یک امکان هیجان انگیز در راه است!

مسترکالا مفتخر است که اعلام کند هیچگاه دست از تغییر و پیشرفت نکشیده و از ابتدای کار خود تا امروز در حال اضافه کردن قابلیت هایی برای راحتی و رضایت کاربر به سایت است. به‌زودی شما می‌توانید به‌عنوان یک بازاریاب در مسترکالا ثبت‌نام کنید تا لینکی اختصاصی دریافت کنید و با دعوت هر نفر درصدی از خرید او را در حساب کاربری خود شارژ کنید.

انفجار مسترکالا را فراموش نکنید!

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده