نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۷

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order دارای حالت Photo Mode خواهد بود

با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی مورد انتظار Star Wars Jedi: Fallen Order، استودیوی ریسپاون از اضافه‌شدن حالت‌ Photo Mode به بازی خبر می‌دهد.

اگر تاریخ هنر را مرور کنیم آثاری را مشاهده می‌کنیم که توانسته‌اند معیار و استاندارد تازه‌ای تعریف کنند. حدود ۴۰ سال پیش فیلمی تحت عنوان جنگ ستارگان برای اولین بار روی پرده سینما رفت و به‌ سرعت توانست به یکی از بزرگ‌ترین آثار علمی-تخیلی تبدیل شود. از آن زمان بار‌ها دنباله‌هایی از آن، چه در سینما و چه در صنعت بازی‌های ویدیویی ساخته شده که نشان از محبوبیت بالای آن دارد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، خبر دارید که استودیوی ریسپاون به کمک الکترونیک آرتز در حال تولید و عرضه جدیدترین بازی از این مجموعه پرطرفدار است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، استیگ آسموسن، کارگردان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در مصاحبه اخیر خود با مجله گیم‌اینفورمر در مورد اضافه شدن حالت‌های جدید به بازی صحبت کرده است. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌هایی که طرفداران بازی منتظر اضافه شدن آن بودند حالت Photo Mode است؛ خبر خوب این است که قرار است در این نسخه از بازی بالاخره شاهد این ویژگی باشیم. در ادامه آسموسن اضافه کرد به‌دلیل اینکه حالت New Game Plus ممکن است تعادل بازی را از بین ببرد فعلا خبری از آن در بازی نیست.

یکی از شگفت‌آورترین مواردی که در مصاحبه به آن اشاره شد حذف صفحات لودینگ بازی است؛ تیم سازنده در حال تلاش است که صفحات طولانی لود بازی را تا جایی که می‌تواند حذف کند.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در تاریخ ‍۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود و می‌تواند بعد از مدت‌ها همان اثری باشد که طرفداران این مجموعه قدیمی انتظار آن را داشته‌اند. نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا استودیوی ریسپاون می‌تواند اثری لایق برای جنگ ستارگان بسازد؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده