نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

اولین تریلر فصل دوم سریال Impulse منتشر شد

شبکه یوتیوب در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو اولین تریلر فصل دوم سریال Impulse را منتشر کرده است.

سال گذشته در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 بود که شبکه استریم یوتیوب رسما سریال Impulse (ایمپالس) را برای فصل دوم تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فصل دوم این سریال منتشر شده است. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019، یوتیوب اولین تریلر فصل دوم سریال Impulse را منتشر کرده که این تریلر با نمایش اتفاقات پایانی فصل اول و اتفاقی که برای هنریتا رخ داد، آغاز می‌شود و در ادامه شاهد اولین تصاویر رسمی فصل دوم این سریال هستیم که هنریتا به دنبال یاد گرفتن و کنترل قدرت خود است و همچنین باید با شخص مرموزی نیز مواجه شود که مانند او دارای قدرت‌هایی است. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که فصل دوم سریال Impulse قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ از شبکه یوتیوب منتشر شود که تاریخ دقیق‌تر آن در آینده اعلام خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Impulse داستان یک دختر ۱۶ ساله به‌نام هنریتا با بازی مدی هسن، را روایت می‌کند که با به‌دست آوردن توانایی تلپورت کردن حوادث تلخی برای او رخ می‌دهد. پس از پیدایش این قدرت او متوجه می‌شود که چرا او همیشه با همه تفاوت داشته و همچنین در طول سریال شاهد کشف راز او و پدرش در گذشته نیز هستیم، اما در حال حاضر او تنها باید یاد بگیرد که چگونه قدرتش را کنترل و از آن استفاده کند. مانند فصل اول، فصل دوم سریال Impulse نیز در ۱۰ قسمت تولید شده و لورن لی‌فرانک وظیفه ساخت فصل دوم این سریال را بر عهده داشته است.

مدی هسن در نقش هنری کلوز (هنریتا)، میسی پایل در نقش کلئو کلوز، سارا دسجاردینز در نقش جنا هوپ، انوکا اوکوما در نقش آن هولس، کریگ آرنولد در نقش لوکاس بون، کالوم کیت رنی در نقش نیکولای و مت گوردون در نقش توماس هوپ، از جمله بازیگرانی هستند که برای نقش آفرینی دوباره در فصل دوم سریال Impulse حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Impulse در واقع سریال فرعی فیلم Jumper (جامپر) است که در سال ۲۰۰۸ به‌کارگردانی داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) اکران شد و علاوه بر حضور به‌عنوان تهیه کننده اجرایی، لیمان کارگردانی قسمت پایلوت (آزمایشی) این سریال را نیز بر عهده داشته است. 


منبع Vitalthrills
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده