نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

سریال NOS4A2 برای فصل دوم تمدید شد

شبکه AMC در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو از تمدید سریال NOS4A2 برای فصل دوم خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال NOS4A2 برای فصل دوم تمدید شده است. در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019، شبکه AMC از تمدید این سریال برای فصل دوم خبر داده که فصل دوم این سریال ترسناک و ماورایی که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جو هیل است، قرار است در سال ۲۰۲۰ از این شبکه منتشر شود. مانند فصل اول، فصل دوم سریال NOS4A2 نیز قرار است در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود و جیمی اوبرایان برای ساخت فصل دوم این سریال نیز باز خواهد گشت. دیوید مدن، رئیس برنامه‌های شبکه AMC و زیر مجموعه‌های آن، در بیانیه منتشر شده در پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان گفت:

این سریال و دنیای آن توسط جیمی اوبرایان و با بازی زکری کینتو و اشلی کامینگز و دیگر بازیگران سریال، به اثری قابل‌توجه و متفاوت از رمان جو هیل تبدیل شده است. سریال NOS4A2 از زمان آغاز، پخش بینندگان خود را حفظ کرده و ما آماده هستیم تا این سریال را در فصل دوم و ادامه این داستان ادامه دهیم.

NOS4A2

اوبرایان نیز گفت:

من از این فرصت که توانستیم رمان فوق‌العاده دیگری از جو هیل را به تلویزیون بیاوریم، بسیار هیجان زده و خوشحال هستم. من عاشق این شخصیت‌ها و جهان آن هستم و همکاران در شبکه AMC شرکای شگفت‌انگیزی در این سریال بوده‌اند. من برای ادامه سریال NOS4A2 بسیار سپاسگزارم.

سریال NOS4A2 داستان ویک مک‌کوئین را دنبال می‌کند که او دارای قدرتی است که می‌تواند چیزهای گمشده را پیدا کند. این قدرت و قابلیت باعث می‌شود تا او با چارلی منکس مواجه شود که یک موجود فریبکار و جاودان است که از روح کودکان تغذیه می‌کند و سپس چیزی که از آن‌ها باقی میماند را در سرزمین کریسمس‌لند (Christmasland) رها می‌کند که یک دهکده یخی و مرموز براساس تصورات منکس است که در آن همیشه کریسمس هست و ناراحتی و خوشحال نبودن در آن خلاف قانون است. درنهایت ویک تصمیم می‌گیرد تا منکس را شکست و قربانیان او را نجات دهد.

دو قسمت پایانی فصل اول سریال NOS4A2 یکشنبه هفته آینده منتشر خواهند شد. زکری کینتو، اشلی کامینگز، اولافور داری اولافسون، ابن ماس-بچراک، جاکارتا جی. اسمیت و ویرجینیا کال، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده